На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель при поданні пропозицій, нагадуємо про необхідність урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не забудьте накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП) на пропозицію!
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43631169 |
---|---|
Поштова адреса | 33018, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ВІДІНСЬКА, будинок 19, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Хомич |
Телефон | +380959192135 |
Ел. пошта | home2west@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-25-012178-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 жовтня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 20:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 15:47 |
Поточний ремонт приміщення роздрібної бази (облаштування металопластикової перегородки) за адресою вул. Марка Вовчка, 19, м. Рівне1 робота Адреса поставки: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Марка Вовчка, 19 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
3.1. Замовник перераховує Виконавцю аванс в розмірі 30% від договірної ціни, в строк протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання цього Договору. 3.2. Остаточний розрахунок проводиться протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка»). Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: РІВНЕНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22565760. Місцезнаходження Закупівельника: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, буд.1. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
3.1. Замовник перераховує Виконавцю аванс в розмірі 30% від договірної ціни, в строк протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання цього Договору. 3.2. Остаточний розрахунок проводиться протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка»). Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: РІВНЕНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22565760. Місцезнаходження Закупівельника: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, буд.1. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" в особі рівненської дирекції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22565760 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В.Чорновола, 1 |
Ім'я |
Віталій Місюкевич (Vitaliy Misyukevich) |
Телефон | +380502500892 |
Ел. пошта | misyukevych-vf@ukrposhta.ua |