На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
58 836 046.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35270468 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02090, м.Київ, Дніпровський район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 17 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис Нещерет |
Телефон | +380504146581 |
Ел. пошта | DENYS.NESHCHERET@GERZ-CONSTRUCTION.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33991075 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 10, офіс 309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Вітушинський |
Телефон | +380985759401 |
Ел. пошта | donbasbudindustria@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-13-002862-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 58 836 046.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 294 180.23 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 294 000.00 UAH |
Період уточнень | до 20 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 грудня, 12:58 |
Аукціон |
30 жовтня, 14:11 Переглянути |
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Валерія Доценка Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: м.Мирноград Донецької області, м-н «Молодіжний», б.56» (коригування)(за кодом CPV ДК 021:2015 – 45000000 -7 будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, ЗОШ № 5 ім.Валерія Доценка, м-н "Молодіжний", 56, Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати)
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Відділ освіти Мирноградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22039296 |
Поштова адреса | 85323, Україна, Донецька область, м. Мирноград, вул. Курська, 1 |
Ім'я |
Тетяна Громенко |
Телефон | +380500496499 |
Ел. пошта | o.shovkyn@gmail.com |