На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Заміна вікон на металопластикові у будівлі Самарської районної у місті Дніпрі ради, 18 шт.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Учасник оприлюднив договір поставки та монтажу № 104 від 22 лютого 2018 року з Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» без таких документів, як «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2) (до яких відносяться й монтажні роботи) та «Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма КБ-3), зазначених Замовником у кваліфікаційних вимогах для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. За кваліфікаційними умовами, у разі зазначення у довідці про їх виконання більш ніж одного договору, Учасник повинен був надати до кожного з цих договорів (разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цих договорів), зазначені вище форми, які, відповідно до п.1.2 ДСТУ Б Д.1.1-12013, є обов’язковими при визначенні вартості для об’єктів, що споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій; 2) Учасник не надав власний сертифікат на управління якістю послуг (або робіт) щодо виробництва металопластикових вікон, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015. Замість нього Учасник надав лише сертифікат на управління якістю послуг (або робіт) ТОВ «Міропласт» на профіль, яким користується у виробництві своїх металопластикових виробів. Ця невідповідність кваліфікаційним вимогам (разом з ціною, набагато нижчою за ринкову для вікон відповідних характеристик), вказує на ризики, пов’язані з недостатнім рівнем якості металопластикових вікон, які виготовляє Учасник, та, з цієї причини, неефективного використання бюджетних коштів Замовником.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Учасник оприлюднив договір поставки та монтажу № 104 від 22 лютого 2018 року з Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» без таких документів, як «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2) (до яких відносяться й монтажні роботи) та «Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма КБ-3), зазначених Замовником у кваліфікаційних вимогах для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. За кваліфікаційними умовами, у разі зазначення у довідці про їх виконання більш ніж одного договору, Учасник повинен був надати до кожного з цих договорів (разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цих договорів), зазначені вище форми, які, відповідно до п.1.2 ДСТУ Б Д.1.1-12013, є обов’язковими при визначенні вартості для об’єктів, що споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій; 2) Учасник не надав власний сертифікат на управління якістю послуг (або робіт) щодо виробництва металопластикових вікон, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015. Замість нього Учасник надав лише сертифікат на управління якістю послуг (або робіт) ТОВ «Міропласт» на профіль, яким користується у виробництві своїх металопластикових виробів. Ця невідповідність кваліфікаційним вимогам (разом з ціною, набагато нижчою за ринкову для вікон відповідних характеристик), вказує на ризики, пов’язані з недостатнім рівнем якості металопластикових вікон, які виготовляє Учасник, та, з цієї причини, неефективного використання бюджетних коштів Замовником.
Код ЄДРПОУ | 41635753 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Робоча буд. 18 офіс 85, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Федчишин Павло |
Телефон | +380675606629 |
Ел. пошта | INFO@NIKS-M.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42597583 |
---|---|
Поштова адреса | 69063, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 23А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Александр Лымарь |
Телефон | +380675679455 |
Ел. пошта | lymar.ap@stekloplast.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-15-005496-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 листопада, 15:40 |
Аукціон |
26 жовтня, 15:43 Переглянути |
Поточний ремонт з встановленням (заміною) металопластикових виробів (вікон)у будівлі районної у місті ради1 послуга Адреса поставки: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд, 51 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421130-4, Встановлення дверей і вікон |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі Акту приймання виконаних робіт . Оплата за надані послуги з поточного ремонту здійснюється Замовником у термін не пізніше14 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Самарська районна у місті Дніпропетровську рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25724070 |
Поштова адреса | 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 51 |
Ім'я |
Світлана Погорєлова |
Телефон | +380567284919 |
Ел. пошта | ekonom-sam@ukr.net |