На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
6 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 6 листопада, 00:00
Опис
Згідно з ч.8 п.п2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-15-001574-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 899 834.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | відповідно до ст. 40 п. 2 ч.5 , а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. |
Дата останніх змін | 6 листопада, 00:00 |
---|
капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Сагайдачного в с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області1 робота Адреса поставки: 09170, Україна, Київська область, с.Шкарівка, вул.Івана Франка, 17 Строк: до 15.12.2020 13:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Сагайдачного в с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шкарівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04363260 |
Поштова адреса | 09170, Україна, Київська область, Шкарівка, вул.Миру , 4 |
Ім'я |
Руденко Тетяна Григорівна ( ) |
Телефон | +380456320941 |
Ел. пошта | shkarivka2014@ukr.net |