На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Пропозиції розглянуто
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"( орган місцевого самоврядування);Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 34394610 |
---|---|
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Велика Бердичівська, 89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Герасимчук Василь Васильович |
Телефон | +380683462037 |
Ел. пошта | 34394610@ukr.net |
Час публікації: 2020-11-09 17:00:27
Ідентифікатор: 257f368870664010b34329030ce4164c
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-10 17:00:10
Опис
1. Відповідно до підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником надається довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, для підготовки, виробництва та зберігання матеріалів, а також технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до технічної специфікації (із зазначенням найменування (типу), марки, кількості одиниць, технічного стану, строку експлуатації) та необхідні згідно наданої учасником відомості ресурсів (підсумкової відомості ресурсів), з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання, автотранспорту/машин та іншої матеріально-технічної бази, вказаної у довідці. ТОВ АртХаус у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність будівельних машин та механізмів для виконання будівельно-монтажних робіт від 29.10.20 № 10-29/13 у якій зазначено автомобіль бортовий ГАЗ 330239 модель ГАЗ 330239 КТП та автокран 10-20-т-С АМ6327АР модель КС3575 КРАЗ250. Разом із довідкою надано документ, що підтверджує право власності або користування або залучення обладнання – договір оренд транспортних засобів б/н від 01.07.2020, що укладений ТОВ АртХаус з ТОВ «Зодчество ЛТД» та технічний паспорт САА316312 для автомобіля бортового ГАЗ 330239 модель ГАЗ 330239 КТП та технічний паспорт АМС 052761 для автокрана 10-20-т-С АМ6327АР модель КС3575 КРАЗ250. Однак, у зазначених технічних паспортах власником даної техніки зазначено ПП «Елітбул-1» та фізичну особу Болейко Д.О. відповідно, що не підтверджує право ТОВ «Зодчество ЛТД» надавати даний транспорт у оренду. Таким чином, ТОВ АртХаус не надало необхідних документів, що підтверджують право власності або користування або залучення автотранспорту/машин, вказаних у довідці, чим порушило вимоги підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Вимога 24 години: надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення автотранспорту/машин, вказаних учасником у довідці, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником надається довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, для підготовки, виробництва та зберігання матеріалів, а також технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до технічної специфікації (із зазначенням найменування (типу), марки, кількості одиниць, технічного стану, строку експлуатації) та необхідні згідно наданої учасником відомості ресурсів (підсумкової відомості ресурсів), з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання, автотранспорту/машин та іншої матеріально-технічної бази, вказаної у довідці. ТОВ АртХаус у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 29.10.2020 № 10-29/2 у якій зазначено наявність офісу, гаражів, складів, що орендуються згідно договору від 04.01.2016 № 01/16, який укладено ТОВ АртХаус з Бобло Петро Іванович. Зазначений договір надано у складі тендерної пропозиції ТОВ АртХаус. Відповідно до п.п. 3.1 та 3.4. п. 3 Договору від 04.01.2016 № 01/16 приміщення на умовах цього договору надається Орендарю строком на 2 роки 11 місяців (два роки одинадцять місяців) починаючи з дати підписання акта приймання-передачі № 1, що є невід’ємною частиною цього договору. Відповідно до п. 3 ст. 631 ЦК сторони домовилися, що строк дії договору з 01 січня 2016 року по 01 грудня 2019 року. Після закінчення строку та непереукладення договору на новий строк орендар зобов’язаний звільнити приміщення в день закінчення строку оренди та здати його орендодавцю згідно акту приймання -передачі у технічно-справному стані, включаючи усі поліпшення, які встановлені стаціонарно і є невід’ємною частиною приміщення. Підпунктом 9.1 пункту 9 Договору від 04.01.2016 № 01/16 встановлено, що договір оренди припиняється у разі, зокрема закінчення строку на який його було укладено. Враховуючи, що у складі тендерної пропозиції ТОВ АртХаус відсутній відповідний переукладений договір, як це передбачено п.п. 3.4 п. 3 Договору від 04.01.2016 № 01/16, а строк договору оренди закінчився 01 грудня 2019 року, ТОВ АртХаус не надано документу для підтвердження права власності або користування або залучення іншої матеріально-технічної бази, вказаної у довідці. Вимога 24 години: надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення іншої матеріально-технічної бази, вказаної учасником у довідці, відповідно до вимог тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» додатку 2 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» до тендерної документації учасник повинен, зокрема до довідки про виконання аналогічного(их) договору (ів), надати оригінал або належним чином завірену копію не менше 2 аналогічних договорів не пізніше 2018 року із вартістю кожного договору не менше 60 % від суми тендерної пропозиції. Оригінал позитивного листа-відгука (дата листа-відгуку повинна бути не раніше дати оголошення процедури закупівлі), який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом керівника контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання особою, яка є Учасником, робіт за ним, у тому числі стосовно якості та строків Оригінал (-и) або належним чином завірену копію (-ї) акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), та довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) до аналогічного(их) договору(ів), інформація про який наведена в довідці. ТОВ АртХаус у складі тендерної пропозиції надано договори від 12.11.2018 № 55, вартістю 6 463 517, 63 грн, та від 03.12.2018 № 73, вартістю 6 685 496,58 грн, укладені з Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації. Разом з цими договорами надано акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3). При цьому зазначені акти та довідки не підтверджують належне виконання робіт, визначених у відповідних договорах. Вимога 24 години: надати документи, що підтверджують належне виконання робіт, визначених у аналогічних договорах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ АртХаус у відповідності до вимог тендерної документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35901140 |
---|---|
Поштова адреса | 13211, Україна, Житомирська область, село Дубище, Чуднівський район |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Медведь Зоя Йосипівна |
Телефон | +380413921733 |
Ел. пошта | zoyaM@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-16-008293-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 682 515.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 16 825.15 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 09:10 |
Аукціон |
4 листопада, 14:39 Переглянути |
«Реконструкція даху Романівського центру розвитку дитини по вул.Небесної Сотні, 4 в смт.Романів, Романівського району,Житомирської області»1 робота Адреса поставки: 13000, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Небесної Сотні, 4 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Оплата за даним договором підряду проводиться за безготівковим розрахунком шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання виконаних будівельних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Романівська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04345185 |
Поштова адреса | 13000, Україна, Житомирська область, смт. Романів, вул.Шевченка, 3а |
Ім'я |
Віктор Капінус |
Телефон | +380675016921 |
Ел. пошта | romaniv_sr@ukr.net |