На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Замовник – розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в порядку, визначеному Законом. 2.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. 3.Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (більш детально в п.2 Розділу 3 тендерної документації).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35987296 |
---|---|
Поштова адреса | 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 122 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Богдан Гордієвич |
Телефон | +30987562880 |
Ел. пошта | bogartender@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-20-001033-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 260 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 31 300.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 31 000.00 UAH |
Період уточнень | до 29 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 00:04 |
«Капітальний ремонт Гвардійської ЗОШ - І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Ювілейна, 12, смт. Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області»1 робота Адреса поставки: 51270, Україна, Дніпропетровська область, Гвардійське, Ювілейна,12 Строк: до 22.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі 30 відсотків від ціни Договору на термін до 30 календарних дні.. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за 30 календарних дні від дати отримання авансу. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 25 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін у розмірі 95%. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Остаточні розрахунки здійснюються після введення в експлуатацію об’єкта капітального ремонту та отримання відповідного сертифікату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Новомосковської РДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142483 |
Поштова адреса | 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12 |
Ім'я |
Марія Заведенко |
Телефон | +380973972850 |
Ел. пошта | zavedenkomarija@meta.ua |