На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
130 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Технічні, якісні та кількісні характеристики, проект договору та вимоги до предмету закупівлі опубліковані у прикріплених файлах
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
- відповідно до інформаційної довідки від 29.10.2020 вих. №7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі учасником для виконання робіт буде залучено матеріально-технічну базу у співпраці із субпідрядником ФОП Габшій Й.С., а саме: програмний комплекс REVIT, ПК AutoCAD, ПЗ CIVIL 3D, ПЗ InfraWorks, ПЗ Navisworks Manage, ПЗ ReCapPro. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до оголошення для документального підтвердження наявності орендованої(го), залученої(го), такої(го) що знаходиться у лізингу матеріально-технічної бази / обладнання / устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення) учасник в складі пропозиції надає: скан-копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Однак, всупереч вимогам пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до оголошення учасником не надано в складі пропозиції документів що підтверджують наявність договірних відносин між ПП «ПАТРОНАТ» та ФОП Габшій Й.С. - відповідно до інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі від 29.10.2020 вих. №5 в учасника наявні працівники, які працюють за сумісництвом без трудової книжки, а саме: директор з виробництва Чижмар Ю.І., архітектор Солук М.С. та інженер проектувальник Гриців О.Б. Водночас, інформаційною довідкою від 29.10.2020 вих. №6 учасник ПП «ПАТРОНАТ» повідомив що працівники Чижмар Ю.І., Солук М.С. та Гриців О.Б. працюють на підприємстві за сумісництвом, а згідно чинного законодавства трудові книжки зберігаються за основним місцем праці. Слід зазначити, відповідно до ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця та повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу в порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України. Порядок такого повідомлення затверджений постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17 червня 2015 р. № 413. Повідомлення подається роботодавцем за місцем обліку його як платника єдиного соціального внеску, за формою згідно з додатком до постанови, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором. У повідомленні про прийняття на роботу зазначається дата і номер наказу підприємства, згідно з яким працівник прийнятий на роботу. Також слід зазначити, що у випадку «зовнішнього» сумісництва, коли трудова книжка відповідного працівника знаходиться за основним місцем роботи, у повідомленні про прийняття сумісника зазначається відповідна категорія — «наймані працівники без трудової книжки». А отже, відповідно до норм чинного законодавства роботодавець зобов’язаний укласти трудовий договір, оформлений наказом або розпорядженням роботодавця, та повідомити Державну фіскальну службу про прийняття на роботу працівника, в тому числі працівника-сумісника. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 Додатку 1 до оголошення для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує наявність працівників в учасника, на кожну особу, вказану в довідці. Однак, всупереч вимогам пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 до оголошення учасником ПП «ПАТРОНАТ» не надано в складі пропозиції документів що підтверджують прийняття на роботу за сумісництвом працівників, а саме: директор з виробництва Чижмар Ю.І., архітектор Солук М.С. та інженер проектувальник Гриців О.Б..
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- відповідно до інформаційної довідки від 29.10.2020 вих. №7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі учасником для виконання робіт буде залучено матеріально-технічну базу у співпраці із субпідрядником ФОП Габшій Й.С., а саме: програмний комплекс REVIT, ПК AutoCAD, ПЗ CIVIL 3D, ПЗ InfraWorks, ПЗ Navisworks Manage, ПЗ ReCapPro. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до оголошення для документального підтвердження наявності орендованої(го), залученої(го), такої(го) що знаходиться у лізингу матеріально-технічної бази / обладнання / устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення) учасник в складі пропозиції надає: скан-копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Однак, всупереч вимогам пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до оголошення учасником не надано в складі пропозиції документів що підтверджують наявність договірних відносин між ПП «ПАТРОНАТ» та ФОП Габшій Й.С. - відповідно до інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі від 29.10.2020 вих. №5 в учасника наявні працівники, які працюють за сумісництвом без трудової книжки, а саме: директор з виробництва Чижмар Ю.І., архітектор Солук М.С. та інженер проектувальник Гриців О.Б. Водночас, інформаційною довідкою від 29.10.2020 вих. №6 учасник ПП «ПАТРОНАТ» повідомив що працівники Чижмар Ю.І., Солук М.С. та Гриців О.Б. працюють на підприємстві за сумісництвом, а згідно чинного законодавства трудові книжки зберігаються за основним місцем праці. Слід зазначити, відповідно до ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця та повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу в порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України. Порядок такого повідомлення затверджений постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17 червня 2015 р. № 413. Повідомлення подається роботодавцем за місцем обліку його як платника єдиного соціального внеску, за формою згідно з додатком до постанови, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором. У повідомленні про прийняття на роботу зазначається дата і номер наказу підприємства, згідно з яким працівник прийнятий на роботу. Також слід зазначити, що у випадку «зовнішнього» сумісництва, коли трудова книжка відповідного працівника знаходиться за основним місцем роботи, у повідомленні про прийняття сумісника зазначається відповідна категорія — «наймані працівники без трудової книжки». А отже, відповідно до норм чинного законодавства роботодавець зобов’язаний укласти трудовий договір, оформлений наказом або розпорядженням роботодавця, та повідомити Державну фіскальну службу про прийняття на роботу працівника, в тому числі працівника-сумісника. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 Додатку 1 до оголошення для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує наявність працівників в учасника, на кожну особу, вказану в довідці. Однак, всупереч вимогам пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 до оголошення учасником ПП «ПАТРОНАТ» не надано в складі пропозиції документів що підтверджують прийняття на роботу за сумісництвом працівників, а саме: директор з виробництва Чижмар Ю.І., архітектор Солук М.С. та інженер проектувальник Гриців О.Б..
Код ЄДРПОУ | 23967667 |
---|---|
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна,129 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Куземська Світлана Миронівна |
Телефон | +380322212362 |
Ел. пошта | svitlana_kuzemsk@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-21-004394-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 130 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 6 листопада, 00:00 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації з покращення технічного стану водойми, розташованої на вул. Величковського1 робота Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, водойма на вул. Величковського Строк: до 30.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71322000-1, Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва |
Місцевий бюджет. Всі виплати здійснюються після отримання фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056115 |
Поштова адреса | 79019, Україна, Львівська область, Львів, Липинського, 11 |
Ім'я |
Потурай Орислава Василівна |
Телефон | 380969485823 |
Ел. пошта | shralmr04056115@gmail.com |