На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
56 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
16 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 16 листопада, 00:01
Опис
Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі (Папір для друку А4) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-21-011467-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 56 100.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 561.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 00:01 |
Початок аукціону: | 6 листопада, 15:18 |
Папір для друку А4600 паковання Адреса поставки: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 48а Строк: до 04.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Категорія замовника: передбачено п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: Папір для друку А4 – код ДК 021:2015 – 30197630-1 - Папір для друку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти Вінницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141532 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Мури, 4 |
Ім'я |
Богдан Білоконний |
Телефон | +380432651101 |
Ел. пошта | bilokonnyi_cbfs@ukr.net |