На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 3079222791 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 57300, Миколаївська обл., Снігурівський район, місто Снігурівка, ВУЛИЦЯ ІНГУЛЕЦЬКА, будинок 29, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хімін Сергій |
Телефон | 380956839588 |
Ел. пошта | KHIMIN@BIGMIR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3347216872 |
---|---|
Поштова адреса | 54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Майстерська 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Богдан |
Телефон | +380730799777 |
Ел. пошта | Sotnichenko23081991@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2125602633 |
---|---|
Поштова адреса | 65042, Україна, Одеська область, місто Одеса , ПРОВ. 3-Й ЧОРНОМОРСЬКИЙ будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бритнєр С.С. |
Телефон | +380996101061 |
Ел. пошта | britner91@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42867512 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Мельницька, буд.3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марченко Андрій |
Телефон | +380974855903 |
Ел. пошта | abdirovaalla4@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41612500 |
---|---|
Поштова адреса | 65088, Україна, Одеська область, місто Одеса, ЛЮСТДОРФСЬКА ДОРОГА, будинок 55/1, корпус 11 СЕКЦІЯ, квартира 221 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Прохорова |
Телефон | +380931060332 |
Ел. пошта | tender.office.rsk@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-22-003219-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 195 923.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 959.23 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 09:49 |
Аукціон |
2 листопада, 15:15 Переглянути |
(Класифікатор ДК 021:2011 45260000-7) Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку "Європейський 44А" за адресою: Одеська область, Лиманський район, село Крижанівка, вулиця Бочарова генерала, будинок 44-А1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
13.1. Розрахунки проводяться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» шляхом попередньої оплати в розмірі 30 %, що становить ___________ грн. ________коп. (_____________ грн., _______ коп.) з ПДВ, на строк не більше трьох місяців, при наявності відповідного бюджетного фінансування. 13.2. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється: За п. 13.1. цього Договору – протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. За пунктом 13.4. цього Договору - протягом 2020 року за умови наявності Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 15 банківських днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). 13.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 13.4. Остаточні розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 15 банківських днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
13.1. Розрахунки проводяться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» шляхом попередньої оплати в розмірі 30 %, що становить ___________ грн. ________коп. (_____________ грн., _______ коп.) з ПДВ, на строк не більше трьох місяців, при наявності відповідного бюджетного фінансування. 13.2. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється: За п. 13.1. цього Договору – протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. За пунктом 13.4. цього Договору - протягом 2020 року за умови наявності Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 15 банківських днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). 13.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 13.4. Остаточні розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 15 банківських днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ОСББ"ЄВРОПЕЙСЬКИЙ-44А" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40608158 |
Поштова адреса | 67562, Україна, Одеська область, село Крижанівка, ВУЛИЦЯ БОЧАРОВА ГЕНЕРАЛА, будинок 44-А |
Ім'я |
Бороган Валентин Володимирович |
Телефон | +380975323978 |
Ел. пошта | valentynborogan@gmail.com |