На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
74 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-23-006126-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 74 000.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи №20 від 23.10.2020р., на підставі вимог ст. 40 п.2 (4) «Закону України про публічні закупівлі» якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника , що здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. |
Дата останніх змін | 10 листопада, 14:14 |
---|
«код ДК 021:2015 код 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Велопарковки (на 5 паркувальних місць)2 штука Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, 4 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
замовник здійснює розрахунки в повному обсязі із Постачальником після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41680481 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2 |
Ім'я |
Борис Пахолюк |
Телефон | +380631457274 |
Ел. пошта | ku.arm.zt@gmail.com |