На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38625504 |
---|---|
Поштова адреса | 69057, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Брянська,12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рогач Олександр Дмитрович |
Телефон | +380617646551 |
Ел. пошта | svp21@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-23-006746-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 264 315.04 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 643.15 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 жовтня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 13:44 |
Надання послуг з поточного ремонту камер водопровідної мережі із заміною сталевих фасонних частин, труб та засувок на об’єктах КП «Водоканал» (Цех № 3) м. Запоріжжя ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.01.2021 00:01 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45330000-9, Водопровідні та санітарно-технічні роботи |
Замовник після підписання договору надає Виконавцю аванс у розмірі до 30% коштів від договірної ціни на придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання терміном на 60 календарних днів, включно з днем перерахування такого авансу. Підставою для виплати авансу є рахунок Виконавця. Замовник здійснює аванс впродовж 15 робочих днів з дня отримання належним чином оформленого рахунку Виконавця
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів після двостороннього підписання акту надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Водоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327121 |
Поштова адреса | 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61 |
Ім'я |
Цупко Олександр Миколайович |
Телефон | 380676172038 |
Ел. пошта | tsupko.a@vodokanal.zp.ua |