На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 405 964.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36732270 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 89632, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Бобовище, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юсько Віталій |
Телефон | +380660728687 |
Ел. пошта | BK-VALSID@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41305990 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 89620, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Бенедиківці, ВУЛИЦЯ БЕНЕДИКІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гринчак Оксана |
Телефон | +380508569534 |
Ел. пошта | OGRYNCHAK@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39950521 |
---|---|
Поштова адреса | 89130, Україна, Закарпатська область, с. Нижні Ворота, вул. Перемоги, буд.10, кв.4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Богдан Лехман |
Телефон | +380666296599 |
Ел. пошта | verkhovynabudservice@ukr.net |
Скасовано
4 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 4 січня, 00:02
Опис
При умові визначення переможця зазначеної закупівлі 24 грудня 2020 року строк укладення договору становить не раніше 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, тобто не раніше ніж 04 січня 2021 року, що унеможливлює укладення та реєстрацію договору в органах ДКСУ в 2020 році.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-30-004382-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 405 964.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 100.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 12 000.00 UAH |
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 4 січня, 00:02 |
Аукціон |
16 листопада, 12:31 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 листопада, 12:04 |
Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець,Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)1 робота Адреса поставки: 89100, Україна, Закарпатська область, смт.Воловець, Воловецька ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, вул. Карпатська, 31 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40056237 |
Поштова адреса | 89100, Україна, Закарпатська область, смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8 |
Ім'я |
Ірина Мокосеєва |
Телефон | +380993415726 |
Ел. пошта | imokoseieva@ukr.net |