На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 238 508.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Скасовано
4 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 4 січня, 00:02
Опис
У відповідності п.2 ч.1 ст.32 Закону Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Листом від 22.12.2020 №105 ТОВ «МОСТОБУД-Д», який є розробником проектно-кошторисної документації зазначеної закупівлі та має авторські права на цей проект, повідомив Замовника, що для якісного виконання робіт та забезпечення тривалої безперебійної експлуатації об’єкта, що буде реалізованим за проектом капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151124 Миколаїв – Станіслав – Херсон км 0+000 – км 8+400, Вітовського району, Миколаївської області, розроблена проектно-кошторисна документація має бути відкоригована. Коригування проектно-кошторисної документації вплине на зміну вартості будівництва. На підставі п.2 ч.1 ст. 32 Закону прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів у зв’язку з невідповідністю проектно-кошторисної документації щодо вартості матеріалів та необхідністю її коригування.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-10-003811-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 200 238 508.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 100 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 700 000.00 UAH |
Період уточнень | до 26 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 січня, 17:00 |
Дата останніх змін | 4 січня, 00:02 |
Початок аукціону: | 10 лютого, 15:26 |
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151101 (Миколаїв – Херсон) – Любомирівка – Першотравневе – (Казанка-(Р-47)) км 0+000 – км 11+000, Вітовського району, Миколаївської області (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)Major overhaul of the public highway of local importance O151101 (Mykolayiv - Kherson) - Lubomyrovka - Pershotravneve - (Kazanka- (R-47)) km 0+000 - km 11+000, Vitovsky district, Mykolaiv region (CPV 021: 2015 - 45233000-9 Construction, foundation and surface works for highways, roads)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 27.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 6 (шести) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070, при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом шести місяців після одержання авансу та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 6-ти місяців з моменту отримання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23626208 |
Поштова адреса | 54009, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Ім'я |
Управління інфраструктури |
Телефон | 380512370205 |
Ел. пошта | uis_2017@ukr.net |