На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
85 492 369.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Клас наслідків - СС2
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Учасник завантажив до ЕСЗ документи у відповідності до вимог пунктів 1, 3, 4, 5 додатку 1 до тендерної документації на які не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник надав баланс за 2019 рік, у якому чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період (код рядка "2000") складає 63 353,3 тис. грн., що є меншим ніж 100% очікуваної вартості оголошеної Замовником закупівлі (85 492 369,2 грн.) та є таким, що не відповідає вимогам пункту восьмого додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник не задовольняє встановленим Замовником вимогам стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник завантажив до ЕСЗ документи у відповідності до вимог пунктів 1, 3, 4, 5 додатку 1 до тендерної документації на які не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник надав баланс за 2019 рік, у якому чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період (код рядка "2000") складає 63 353,3 тис. грн., що є меншим ніж 100% очікуваної вартості оголошеної Замовником закупівлі (85 492 369,2 грн.) та є таким, що не відповідає вимогам пункту восьмого додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник не задовольняє встановленим Замовником вимогам стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності.
Код ЄДРПОУ | 36407720 |
---|---|
Поштова адреса | 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Ковальська, 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Ігорович |
Телефон | +380508845225 |
Ел. пошта | 300500@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Учасник завантажив до електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) документи ТОВ "Днепр Екострой", які останнє завантажило до ЕСЗ для участі у закупівлі робіт за об'єктом: "Будівництво блочних очисних споруд і мереж водовідведення в с. Яковлівка Бахмутського району Донецької області" (продовження робіт), ID: UA-2020-10-26-010264-a. Таким чином, Учасник не завантажив до ЕСЗ жодного документа, що складений безпосередньо Учасником та подання якого вимагається тендерною документацією. Учасник надав документи у відповідності до вимог пунктів 1, 3, 4, 5 додатку 1 до тендерної документації на які не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник у складі своєї ТП не подав копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Учасника, що є порушенням вимог пункту третього додатку 1 до тендерної документації та подання яких передбачено пунктом десятим частини першої статті 17 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник завантажив до електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) документи ТОВ "Днепр Екострой", які останнє завантажило до ЕСЗ для участі у закупівлі робіт за об'єктом: "Будівництво блочних очисних споруд і мереж водовідведення в с. Яковлівка Бахмутського району Донецької області" (продовження робіт), ID: UA-2020-10-26-010264-a. Таким чином, Учасник не завантажив до ЕСЗ жодного документа, що складений безпосередньо Учасником та подання якого вимагається тендерною документацією. Учасник надав документи у відповідності до вимог пунктів 1, 3, 4, 5 додатку 1 до тендерної документації на які не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник у складі своєї ТП не подав копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Учасника, що є порушенням вимог пункту третього додатку 1 до тендерної документації та подання яких передбачено пунктом десятим частини першої статті 17 Закону.
Код ЄДРПОУ | 41924925 |
---|---|
Поштова адреса | 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрук Олег Миколайович |
Телефон | +380507622930 |
Ел. пошта | trestbild@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36652075 |
---|---|
Поштова адреса | 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, Новосадова, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Колос Сергій Олександрович |
Телефон | 380969921078,380993046496 |
Ел. пошта | prombud2018@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-18-011623-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 85 492 369.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 564 771.08 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 грудня, 10:45 |
Аукціон |
4 грудня, 11:40 Переглянути |
"П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім. С. Бубки по вул. Благовіщенській, 43, м. Артемівськ - реконструкція"1 робота Адреса поставки: 84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, 43 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Дмитро Михайлюк |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | 00113@dn.gov.ua |