На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
290 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Громада» Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36577564. 4. Місцезнаходження замовника: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шкільна, будинок 1, квартира 49. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельничук Анна Олександрівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер, телефон +380672543363, ел. пошта: kpgromada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт павільйонів в ДНЗ « Віночок», за адресою пров. Василя Погребного 2а, с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Київської області, Києво-Святошинського району, с. Тарасівка, пров. Василя Погребного 2а 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 290 000,00 грн. (двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3238023238 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕТРА ГРИГОРЕНКА, буд.13Б, к. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євгеній Батрун |
Телефон | 380663300148 |
Ел. пошта | kidsspace@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-19-009957-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 290 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 грудня, 15:04 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт павільйонів в ДНЗ «Віночок», за адресою пров. Василя Погребного 2а, с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області1 робота Адреса поставки: 08161, Україна, Київська область, с. Тарасівка, пров. Василя Погребного 2а Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРОМАДА»ТАРАСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36577564 |
Поштова адреса | 08161, Україна, Київська область, с. Тарасівка, вул. Шкільна, буд. 1, кв. 49 |
Ім'я |
Анна Олександрівна Мельничук |
Телефон | +380672543363 |
Ел. пошта | anyuta-x@meta.ua |