На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1336.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2339712144 |
---|---|
Поштова адреса | 45500, Україна, Волинська область, смт Локачі, вул. І Франка, буд. 4/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дудко Ірина Анатоліївна |
Телефон | 0933238569 |
Ел. пошта | 00000@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-21-000864-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 336.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 21 листопада, 22:25 |
---|
папір А-45 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
реєстратор1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
швидкозшивач122 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
папка креслярська3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ручка кулькова8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
гумка4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
файл А-4100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
скотч1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
папір для зошитів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
папка з планкою16 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
стікери19 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
клей ПВА3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ніж канцелярський2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ручка кулькова2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ручка3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
олівець3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Опорний навчальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Локачинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія " |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20131856 |
Поштова адреса | 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧІ, вул. Миру,30 |
Ім'я |
Шульга Мирослава Анатоліївна |
Телефон | 0337421144 |
Ел. пошта | lokgimnaziya@gmail.com |