На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
680 654.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника – 3 (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі») відповідно до пункту 8 частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо Замовник здійснює закупівлю товарів або послуг у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю, він має право укласти прямий договір та опублікувати звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Тому враховуючи очікувану вартість послуг та підставу зазначену вище Замовник планує та укладає прямий договір з підприємством громадської організації осіб з інвалідністю. .Відповідно до протоколу тендерного комітету № 134 від 23.11.2020 року здійснити капітальний ремонт у закладі освіти було запропоновано ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СТРОЙИНВЕСТ".Тому, дивлячись на статус підприємства та з метою його підтримки, було прийнято рішення укласти прямий договір з ПОГ "СТРОЙИНВЕСТ" та оприлюднити звіт про договір укладений без використання електронної системи закупівель, керуючись п. 8 ч.7 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Склад та обсяг робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені дефектним актом, яка є невід'ємною частиною Договору. Підрядник зобов'язаний виконати роботи в строк, встановлений в календарному графіку виконання робіт (Додаток 6) Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2, КБ-3) підписаними уповноваженими представниками сторін. Гарантійні строки за цим Договором становлять - 12 місяців - на роботи, прямо передбачені Договором. Більш детальна інформація наявна в підписаному договорі.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-24-000844-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 680 654.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 листопада, 09:08 |
---|
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів (літ.Б-2) по вул.Ювілейна, 13, смт. Первомайське Вітовського району Миколаївської області1 робота Адреса поставки: 57232, Україна, Миколаївська область, смт. Первомайське, вул. Ювілейна, 13 Строк: до 15.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА"ВІТОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО І МЕТОДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ" ВІТОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42944963 |
Поштова адреса | 54050, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Ольшанців, буд. 66/2 |
Ім'я |
Марина Заноздра |
Телефон | +380512644894 |
Ел. пошта | govtosvita@gmail.com |