На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 262.11 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Під здійсненням технічного нагляду Сторони розуміють: 1.3.1. проведення перевірки: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, техніч-них умов та інших нормативних документів; - наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час поточного ремонту - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; - відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт кошторисній документації; - виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду; 1.3.2. ведення обліку обсягів прийнятих будівельно-монтажних послуг; 1.3.3.перевірки та погодження актів виконаних робіт згідно з формою КБ-2в; КБ-3; 1.3.4. проведення спільно з підрядником огляду та оцінки результатів виконаних послуг, у тому числі прихо-ваних і конструктивних елементів; 1.3.5. повідомлення підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; 1.3.6. участь у роботі робочої та приймальної у експлуатацію комісії після проведення робіт з поточного ре-монту 1.4. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується здійснювати технічний нагляд за виконанням послуг на об'єкті в період до повного виконання послуг з будівництва об´єкта.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-04-010341-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 262.11 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 4 грудня, 14:21 |
---|
Технічний нагляд за об'єктом: «Капітальний ремонт комунального закладу «Аулівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Ромашка» Аулівської селищної ради за адресою: вул. Івана Сірка, 36, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області»1 робота Адреса поставки: 52310, Україна, Дніпропетровська область, смт. Аули, вул. Ів.Сірка, буд. 36 Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71247000-1, Нагляд за будівельними роботами |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АУЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41426127 |
Поштова адреса | 52310, Україна, Дніпропетровська область, смт. Аули, вул. Івана Сірка, буд. 48 |
Ім'я |
Катерина Вовк |
Телефон | +380972042427 |
Ел. пошта | zakupki.aylu.osvita@gmail.com |