На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1848.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Книги обліку в твердій палітурці на 192 арк., офсет; щоденники для записів в твердій палітурці 184 арк. Закупівля за кошти внаслідок перерозподілу коштів, отриманих як плата за послуги, надходження яких було неможливо передбачити замовником, є додаткова потреба в закупівлі товарів, робіт, послуг. 1. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2. адреса м. Житомир, вул Михайлівська 15, 10014
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-000661-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 848.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 15 грудня, 13:02 |
---|
книга обліку20 штука Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська 15 Строк: до 31.12.2020 10:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
щоденник4 штука Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська 15 Строк: до 31.12.2020 10:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
щоденник3 штука Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська 15 Строк: до 31.12.2020 10:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
за накладними
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02139713 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська, 15 |
Ім'я |
Прищепа Людмила Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380412473689 |
Ел. пошта | tendercom@i.ua |