На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
420.00 грн.
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Канцелярське приладдя
Контакти
Документи
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc, Тендерна документація. 2016-10-10 11:03:00
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
Договір ВПУ25.doc
doc,
Проект договору. |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-007196-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 42000 грн. без ПДВ |
Дата останніх змін | 15 грудня, 12:44 |
---|
журнал реєстрації листів непрацездатності1 штука Адреса поставки: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукараїнка, пров. Лікарняний 1 Строк: до 15.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
журнал генеральних прибирань1 штука Адреса поставки: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукараїнка, пров. Лікарняний 1 Строк: до 15.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
робоча книга2 штука Адреса поставки: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукараїнка, пров. Лікарняний 1 Строк: до 15.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
журнал процедур2 штука Адреса поставки: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукараїнка, пров. Лікарняний 1 Строк: до 15.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
журнал протоколів3 штука Адреса поставки: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукараїнка, пров. Лікарняний 1 Строк: до 15.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc, Тендерна документація. 2016-10-10 11:03:00
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
Запит та технічна характеристика інформаційні стенди.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
Договір ВПУ25.doc
doc,
Проект договору. |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36734786 |
Поштова адреса | 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1 |
Ім'я |
Валентина Колпак |
Телефон | +38 066 437-67-47 |
Ел. пошта | kolpak2210@ukr.net |