На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 900 883.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-009075-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 900 883.60 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Реконструкція їдальні КП Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (далі – проєкт будівництва). Задля реалізації проєкту будівництва департамент у квітні 2020 році здійснив оголошення закупівлі робіт за процедурою відкритих торгів та з переможцем торгів ТОВ "БК "СТЕК" 18.06.2020 уклав договір підряду № 53б-20 з ціною 72 180 450,00 грн. У подальшому, у зв'язку з уточненням об'ємів робіт в процесі будівництва, зокрема через виявлення під фундаментами слабких грунтів, було змінено проєктні рішення, що призвело до появи додаткових робіт, що не були передбачені основним договором. У зв’язку з включенням у проєкт будівництва додаткових робіт постала потреба у додатковій закупівлі робіт, очікувана вартість яких складає 8 900 883,60 грн. Таким чином загальна вартість додаткових робіт до договору становить менше ніж 50% від ціни основного договору. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є: 1) звіт про результати проведення процедури закупівлі за закупівлею ID: UA-2020-04-30-001813-b від 19.06.2020; 2) експертний звіт філії ДП "Укрдержекспертиза" в Донецькій області від 27.11.2019 № 050-0319-17 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Реконструкція їдальні КП Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області"; 3) експертний звіт філії ДП "Укрдержекспертиза" в Донецькій області від 04.12.2020 № 050-1141-20 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом "Реконструкція їдальні КП Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (коригування). |
Дата останніх змін | 28 грудня, 16:53 |
---|
"Реконструкція їдальні КП Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (додаткові роботи)1 робота Адреса поставки: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95 Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Дмитро Михайлюк |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | 00113@dn.gov.ua |