На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 400.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар постачається за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачальник повинен передати (поставити) товар , якість яких відповідає умовам ДСТУ, які розроблені на підставі діючого ДСТУ та підтверджується відповідними документами про якість товару. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником при поставці
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-21-000014-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 400.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 грудня, 00:59 |
---|
Металопластикові двері (розмір 2100х1140 мм).Джерело фінансування - місцевий бюджет(зекономлені кошти за ідентифікатором закупівлі - UA-2020-10-19-009450-c). Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель2 штука Адреса поставки: 80662, Україна, Львівська область, с.Лучківці, вул. Центральна, 103 Строк: до 22.12.2020 00:24 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Металопластикові Двері (Розмір 2050х820 мм)3 штука Адреса поставки: 80662, Україна, Львівська область, с.Лучківці, вул. Центральна, 103 Строк: до 22.12.2020 00:24 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Розрахунок між сторонами проводиться в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця з дати отримання накладної покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) протягом 15-ти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38456570 |
Поштова адреса | 80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. В. Стуса 22 |
Ім'я |
Максимович Інна Василівна ( ) |
Телефон | +380326625011 |
Ел. пошта | tenderbrody1@ukr.net |