На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 792.54 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам доступності, що забезпечує максимальну безпеку для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. Якість послуг, що надаються, повинна відповідати вимогам діючих нормативних документів та чинного законодавства України, що стосуються до послуг такого виду. Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, інші витрати. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен дотримуватися на об’єкті Замовника посилених протиепідемічних заходів спрямованих на запобігання виникненню та непоширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-21-013459-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 792.54 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 грудня, 16:34 |
---|
Додаткові аналогічні послуги з поточного ремонту приміщення стаціонару первинного та складного протезування Полтавського казенного експериментального протезно-ортопедичного підприємства, а саме палати №1, палати №2, палати №4 та жіночого санвузла з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:20131 послуга Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська 10 Строк: до 24.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "Полтавське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03187737 |
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Монастирська, 10 |
Ім'я |
Олена Бондаренко |
Телефон | +380953095462 |
Ел. пошта | pkepop_4321@ukr.net |