На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 723 375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 – 45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Поточний ремонт огорожі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 135» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, Березинська, буд.31, ДБН А.2.2-3:2014). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 2 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 50000.00 грн (П'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань протягом 5 (п’яти) банківських днів сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме: відкликає свою Пропозицію після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем торгів; не надав у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 вказаного закону. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ "САН-РАМ" не планує залучати субпідрядника
Код ЄДРПОУ | 40961018 |
---|---|
Поштова адреса | 69017, Україна, Запорізька область, Запорiжжя, Лісництво буд2 кв1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | +380959309830 |
Ел. пошта | ooosbud@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42136991 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 74, квартира 44А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ЛАЙТПРО ТОВ |
Телефон | +380669396305 |
Ел. пошта | lightpro1605@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2383201196 |
---|---|
Поштова адреса | 49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 10 А, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Гошкадор |
Телефон | +380684042824 |
Ел. пошта | vgoshkador@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20200379 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Чернишевського, будинок 11-А, приміщення 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Бабенко |
Телефон | +380974158134 |
Ел. пошта | 20200379@ukr.net |
Скасовано
13 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 13 березня, 00:04
Опис
станом на 02.03.2021 кошторисом Замовника на 2021 рік не передбачено коштів для взяття зобов’язання на суму вказану в оголошенні № UA-2021-01-18-000925-c.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-18-000925-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 723 375.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 616.88 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 березня, 00:04 |
Аукціон |
3 лютого, 16:08 Переглянути |
Початок аукціону: | 3 лютого, 15:35 |
Поточний ремонт огорожі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 135» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, Березинська, буд.31, ДБН А.2.2-3:20141 послуга Адреса поставки: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, будинок 31 Строк: до 01.09.2021 13:30 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45340000-2, Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25542920 |
Поштова адреса | 49130, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Березинська, 31 |
Ім'я |
Голота Лариса Володимирівна ( ) |
Телефон | +380567240435 |
Ел. пошта | school135@i.ua |