0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 131 666.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 жовт. 18:32
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад: - накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий; - сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.
Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад: - накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий; - сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.
Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад: - накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий; - сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.
Про виконання вимог висновку Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061. У відповідності до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо щодо виконання вимог висновку по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061 та повідомляємо наступне. 1. Щодо невідповідності відомостей про порядок здійснення розрахунків в оголошенні про закупівлю та тендерній документації і висновку про невстановлення для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій, то оскільки в торгах приймали участь 5 учасників і жоден з них не звернувся до замовника за роз’ясненнями, то можна стверджувати, що така невідповідність не дискримінувала та не дезорієнтувала учасників, і кожен з них брав участь в торгах з єдиним підходом до підготовки тендерних пропозицій. 2. Щодо висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» вимогам статті 16 Закону та наявність порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», то пункт 1 Додатку 2 тендерної документації визначає: «У випадку, якщо матеріально-технічна база перебуває у оренді чи надається послугою, учасник повинен надати копії документів (технічний паспорт, або договір купівлі-продажу, або видаткова накладна), що підтверджують право власності орендодавця (суб’єкта, що надає послуги) на кожну одиницю матеріально-технічної бази, вказаної у довідці». У даному випадку одиницею матеріально-технічної бази, вказаної у довідці, є саме екскаватор «Liebherr A900-B». Копія документа, що підтверджують право власності ТОВ «СОБІ» є у наявності у тендерний пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО». Навісне обладнання на екскаватор «Liebherr A900-B», а саме: гідравлічний шнековий бур з адаптером та гідромолотом, є додатковим обладнанням, і не є одиницю матеріально-технічної бази, тобто не потребує надання копії документів. 3. Щодо відмінності назви третьої по черзі графи календарного графіку виконання робіт, поданого у тендерній пропозиції, від назви відповідної графи форми встановленої в додатку 5, зазначаємо, що як і в формі, що наведена у тендерній документації зазначено назву «2019 рік» та виконана розбивка по місяцях. Крім цього, у поданому ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» графіку, кожен стовпчик із назвою що відповідає місяцю, додатково розділено колонки, які відповідають тижневим періодам місяця. При розгляді тендерної пропозиції замовником таку деталізацію, коли точно зазначено строки виконання кожного виду робіт потижнево, було розцінено як підтвердження грунтовної підготовки документа та відповідальності учасника, ніж як порушення умов тендерної документації. 4. Щодо надання ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» у складі тендерної пропозиції оригіналів документів замість їх копій, то зазначаємо, що всі документи тендерної пропозиції надаються у вигляді електронних файлів графічних форматів, які містять сканкопії документів. Тендерною документацією передбачено подання і подання сканованих документів з копій документів. При цьому надання сканкопії з оригінала документа замість сканкопії, зробленої з його завіреної копії є прийнятнішим, і в жодному разі не може розглядатися як порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, зазначені у висновку порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді замовником тендерної пропозиції не є достатньо аргументованими. 5. Щодо наявності розбіжностей між умовами тендерної документації та укладеним договором, то вони є результатом роботи над текстом договору в процесі його підготовки та підписання, які зафіксовані в протоколі тендерного комітету № 222 від 20.09.2019 р., протоколі узгодження розбіжностей щодо тексту проекту договору підряду від 20.09.2019 р. та протоколі тендерного комітету № 223 від 23.09.2019 р. Копії зазначених документів додаються. Також зазначаємо, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір, укладений за результатами торгів відрізняється лише окремими формулюваннями, які не змінюють умов (зокрема – істотних умов) договору, проект якого містився у тендерній документації та згоду на який надав учасник у своїй тендерній пропозиції. Таким чином, вважаємо, що у зв’язку із відсутністю порушень норм частини другої статті 32 та абзацу 1 частини четвертої статті 36 Закону на стадії укладання договору, у замовника відсутній обов’язок усувати такі порушення.