0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 411 413.00 UAH
Замовник
Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 лист. 16:50
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Надання інформації про усунення порушення замовником В процесі моніторингу закупівлі № UA-2019-09-27-000983-c від 27.09.2019р. Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в в підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень. З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємось. Повідомляємо, що тендерною документацією по зазначеній закупівлі, у тому числі і підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III Замовником не встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, адже вартість закупівлі послуг менше 20 мільйонів гривень. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї немає. Стосовно не відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» у зв’язку із неналежним наданням документів відповідно до вимог частини підпункту 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору, який діє протягом усього строку виконання робіт, залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії). Повідомляємо, що згідно Положення про Добровільну систему сертифікації УкрСЕПРО ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» затвердженого 01.11.2017р. ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та введено з 1 січня 2018 року, а саме п. 5.2 передбачено, що Орган з сертифікації, який претендує на проведення робіт в Системі УкрСЕПРО, повинен мати відповідну компетентність: • бути акредитований НААУ на технічну компетентність та незалежність відповідно до ДСТУ ISO/IEС 17065, • бути акредитований НААУ як орган з сертифікації систем управління за ISO/IEC 17021 та ISO/TS 22003 (для харчової продукції); • мати досвід робіт з сертифікації продукції не менше десяти років; • мати достатню кількість компетентного штатного персоналу та штатних сертифікованих аудиторів відповідно до сфери акредитації; • мати власну систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001; • мати власну випробувальну лабораторію (центр), акредитовану НААУ на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025. Випробувальні лабораторії повинні брати постійну участь у раундах порівняльних випробувань Враховуючи надання Учасником ПП «АК-ІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції копії чинного договору від 05.09.2019 року щодо залучення сторонньої лабораторії, укладеного з Дочірнім підприємством «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та копії атестату виробництва асфальтобетонних сумішей, виданий ДП «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» Добровільна система УкрСЕПРО, підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» умовам тендерної документації та не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Стосовно надання у складі тендерної пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД» гарантійного листа, адресованого на ім’я Замовника відповідно до підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, про гарантію відвантаження асфальтобетонних сумішей, які вказані у Додатку № 2 тендерної документації, необхідної кількості та якості, від свого імені, а не від виробника асфальтобетонних сумішей повідомляємо, що надані Учасником копії атестату виробництва асфальтобетонних сумішей, договору оренди окремого індивідуально визначеного майна від 12.09.2018р. № 109-15 з Дочірнім підприємством «Київське обласне дорожнє управління» публічного акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та наданий зазначеним підприємством листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для виконання робіт учасником за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві» дають підстави Замовнику вважати Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» таким, що відповідає умовам підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 06.11.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 18.11.2019 року. Тобто запит про надання пояснення та висновок про результати моніторингу надійшли після 30.10.2019р. коли було укладено договір з переможцем торгів Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №63 п/з від 30.10.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві» не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №222 від 18.10.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі завершити виконання робіт, які вже знаходяться на завершальній стадії, у поточному році. Отже, за таких підстав, не буде закінчено виконані робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на більш ніж 850 тисяч грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.