0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 741 904.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 лист. 17:55
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 20.11.2019 № 279 моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195) (код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (далі – Висновок), проведеної Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник). Згідно з нормами статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатом оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД». Згідно з частиною четвертої статті 28 Закону, після оцінки пропозицій Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», пропозиція якого за результатами оцінки була визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, у строк установлений Законом. Відповідно до частини шостої статті 28 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з цим учасником. Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» вимогам тендерної документації, зокрема, вимогам підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник, у тому числі виходив з наступного. Згідно з вимогами підпункту 5.6.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» містить довідку, складену в довільній формі, про те, що ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), (№ 245 від 04.11.2019 р.). Водночас під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», Замовником було самостійно перевірено інформацію, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, Замовником використовувалися аналітичні інструменти для контролю та моніторингу публічних закупівель (https://dozorro.org/tools), а саме: сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній і контролю контрагентів: Оpendatabot, що збирає інформацію з відкритих державних реєстрів та інших джерел; та аналітична система - YouControl, яка з понад 40 джерел формує досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних, відстежує зміни в держреєстрах (функція моніторингу щоденно повідомляє про зміни відповідно до даних з офіційних джерел). Щодо підтвердження вiдсутності iнфopмaцiї пpo вiдкpиті викoнaвчі пpoвaдження щoдo стягнення кoштiв тa/aбo зaбopгoвaнoстi відносно ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» наводимо наступні дані, отримані Замовником з аналітичної системи – YouControl, що містяться за посиланням: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=19600125&od=d818c288f2dbf5577c6ecfd068eb7a6f00&pr=kav6H Судова практика та виконавчі провадження Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи Інформація відсутня у реєстрах Справи призначені до розгляду Інформація відсутня у реєстрах Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 5.6.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» містить довідку, складену в довільній формі, про те, що директора Товариства з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД», який підписав тендерну пропозицію, Козирєва Станіслава Сергійовича, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів та що він не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку (№ 241 від 04.11.2019 р.). При цьому, за поданими документами ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» у складі його тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, керівник учасника – директор Козирєв Станіслав Сергійович, є уповноваженою особою Товариства з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД» представляти інтереси підприємства та підписувати тендерну пропозицію під час проведення процедури закупівлі робіт (лист № 266 від 04.11.2019 р.), і якого Товариство з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД» уповноважило на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195) (код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (лист № 254 від 04.11.2019 р., з наведенням паспортних даних Козирєва Станіслава Сергійовича). До того, за проведеним Замовником пошуком у відкритих джерелах інформації про те, що Козирєв Станіслав Сергійович є стороною кримінального провадження, Замовником знайдено не було. Слід також зазначити, що на виконання вимог абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, у відповідності до вимог підпункту 5.10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, визначеним переможцем торгів - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» 12 листопада 2019, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (08 листопада 2019), було надано замовнику шляхом завантаження переможцем через електронну систему закупівель, наступні документи: - оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана переможцю Головним управлінням ДПС у Харківській області 07 листопада 2019, дійсна до 16 листопада 2019 року; - оригінал довідки МВС України серія ІІА № 1334370, зокрема про те, що Козирєв Станіслав Сергійович на території України станом на 23.10.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Вищезазначені довідки фактично підтвердили необхідну інформацію відносно ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» за умовами підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», та за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації і пропозиції учасника переможця - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», Замовником 19 листопада 2019 року було укладено з переможцем договір про закупівлю, а саме: договір про закупівлю робіт № 139 (далі – Договір), у відповідності до норм Закону. Поряд тим щодо змісту Висновку вважаємо за необхідне зазначити, що виключний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, встановлено статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто фактично Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає механізму, за яким замовник може відмінити процедуру закупівлі після того, як уклав договір про закупівлю з переможцем торгів і сторони цього договору частково його виконали. Також зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий до уваги в подальшій роботі.