0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 317 093.37 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 лист. 17:27
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Слід зазначити, що тендерний комітет Вишгородської міської ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення тендерного комітету приймаються колегіально та прозоро, керуючись в першу чергу ЗУ «Про публічні закупівлі» та останніми рекомендаціями та роз’ясненнями Мінекономрозвитку України. Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) норми цього Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищевказаному абзаці, Замовник в розумінні закону, може здійснювати закупівлі без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Враховуючи те, що вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області) становить 1 317 093,37 грн. відсутня необхідність застосовування однієї з таких процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Крім того, зазначаємо, що видатки на проведення робіт по об’єктам: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4 в м. Вишгород, Київської області» та «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області» були виділені за кожним об’єктом окремо. На кожний об’єкт було розроблено окрему проектно-кошторисну документацію та отримано експертний звіт. Кошти на зазначені роботи було виділено рішенням Вишгородської міської ради на кожну закупівлю окремо, що само по собі передбачає прозорість прийнятих рішень. Загальна кошторисна вартість робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області», згідно експертного звіту, визначена у розмірі 1 495 643,00 грн. При проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Вишгородської міської ради керувався вартісними межами щодо кожного окремого предмета закупівлі. Оскільки вартість закупівлі не перевищує сум, зазначених в абзаці другому частини 1 статті 2 Закону, Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір.
Слід зазначити, що тендерний комітет Вишгородської міської ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення тендерного комітету приймаються колегіально та прозоро, керуючись в першу чергу ЗУ «Про публічні закупівлі» та останніми рекомендаціями та роз’ясненнями Мінекономрозвитку України. Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) норми цього Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищевказаному абзаці, Замовник в розумінні закону, може здійснювати закупівлі без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Враховуючи те, що вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області) становить 1 317 093,37 грн. відсутня необхідність застосовування однієї з таких процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Крім того, зазначаємо, що видатки на проведення робіт по об’єктам: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4 в м. Вишгород, Київської області» та «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області» були виділені за кожним об’єктом окремо. На кожний об’єкт було розроблено окрему проектно-кошторисну документацію та отримано експертний звіт. Кошти на зазначені роботи було виділено рішенням Вишгородської міської ради на кожну закупівлю окремо, що само по собі передбачає прозорість прийнятих рішень. Загальна кошторисна вартість робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області», згідно експертного звіту, визначена у розмірі 1 495 643,00 грн. При проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Вишгородської міської ради керувався вартісними межами щодо кожного окремого предмета закупівлі. Оскільки вартість закупівлі не перевищує сум, зазначених в абзаці другому частини 1 статті 2 Закону, Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір.
Слід зазначити, що тендерний комітет Вишгородської міської ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення тендерного комітету приймаються колегіально та прозоро, керуючись в першу чергу ЗУ «Про публічні закупівлі» та останніми рекомендаціями та роз’ясненнями Мінекономрозвитку України. Замовник подає інформацію про усунення виявленого порушення і про вжиті ним заходи. Відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Проте, замовником з технічних причин не вдалося вчасно оприлюднити зміни до річного плану закупівель (додатку) на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015:45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області). Окремо зазначаємо, що замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено зміни до річного плану закупівель (додатку) щодо вказаної закупівлі Ідентифікатор плану UA-P-2019-11-29-001648-a. Щодо встановленого порушення вимог ч.7 ст. 2 Закону, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) норми цього Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищевказаному абзаці, Замовник в розумінні закону, може здійснювати закупівлі без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Враховуючи те, що вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області) становить 1 317 093,37 грн. відсутня необхідність застосовування однієї з таких процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Крім того, зазначаємо, що видатки на проведення робіт по об’єктам: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4 в м. Вишгород, Київської області» та «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області» були виділені за кожним об’єктом окремо. На кожний об’єкт було розроблено окрему проектно-кошторисну документацію та отримано експертний звіт. Кошти на зазначені роботи було виділено рішенням Вишгородської міської ради на кожну закупівлю окремо, що само по собі передбачає прозорість прийнятих рішень. Загальна кошторисна вартість робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, тротуарів та автомобільних парковок по вул. Набережна, 4а в м. Вишгород, Київської області», згідно експертного звіту, визначена у розмірі 1 495 643,00 грн. При проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Вишгородської міської ради керувався вартісними межами щодо кожного окремого предмета закупівлі. Оскільки вартість закупівлі не перевищує сум, зазначених в абзаці другому частини 1 статті 2 Закону, Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір. Також, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, що працюють з електронною системою закупівель щодо відображення закупівель у річному плані закупівель (додатку) та дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні договорів, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.