0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 900 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 27 січ. 09:38
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування. Наш предмет закупівлі це проектування, а саме: Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка». Відповідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом договору є Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка», які здійснюються до правил будівельного підряду. Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.20216 № 454 (далі- Порядок) Згідно з Розділом ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва-це будинок, будівлі, споруди будь-якого призначення їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Тож проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з чого чітко видно, що проектування – це роботи. В той же час, «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015» не містить таких категорій робіт як інженерне проектування. У зв’язку з чим ми повинні були застосувати код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування, як такий що найбільше відповідає нашому предмету закупівлі. В даному випадку визначальною є норма Закону України «Про публічні закупівлі», а не «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015», яким не охоплено всі можливі предмети закупівлі. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закуповуються роботи з виготовлення робочих проектів (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.
Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування. Наш предмет закупівлі це проектування, а саме: Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка». Відповідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом договору є Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка», які здійснюються до правил будівельного підряду. Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.20216 № 454 (далі- Порядок) Згідно з Розділом ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва-це будинок, будівлі, споруди будь-якого призначення їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Тож проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з чого чітко видно, що проектування – це роботи. В той же час, «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015» не містить таких категорій робіт як інженерне проектування. У зв’язку з чим ми повинні були застосувати код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування, як такий що найбільше відповідає нашому предмету закупівлі. В даному випадку визначальною є норма Закону України «Про публічні закупівлі», а не «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015», яким не охоплено всі можливі предмети закупівлі. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закуповуються роботи з виготовлення робочих проектів (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник»), в особі директора Козубського Віталія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрНДІагропроект» (надалі – «Виконавець»), в особі директора Галібаренка Миколи Федоровича, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом іменовані як «Сторони», у відповідності до Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати проведення моніторингу від 21 лютого2020 року, уклали цю Додаткову угоду до Договору №4782 виготовлення робочих проектів по об’єкту «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронного квитка» від 19 лютого 2020 (далі – «Договір») про наступне: 1. Сторони, з моменту підписання цієї Додаткової угоди, за взаємною згодою домовились достроково припинити дію Договору. 2. Сторони підтверджують, що з дати підписання Договору до дати припинення його дії, Сторонами не вживалось жодних дій, спрямованих на його виконання. 3. Виконавець підтверджує відсутність будь-яких претензій до Замовника, пов’язаних з укладенням та достроковим припиненням дії (розірванням) Договору . 4. Цю угоду складено в 2 (двох) аутентичних примірниках, по 1 (одному) для кожної із Сторін. 5. Ця угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.