0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 400 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 лют. 19:01
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Розглянувши висновок Держаудитслужби щодо проведенного моніторингу процедури на закупівлю послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ. «А»), в т. ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (UA-2020-01-21-003767-c) КО «Київмедспецтранс» повідомляє про наступне. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що до послуг відноситься, зокрема, поточний ремонт. Відповідно до абз. 1 п. 1 розд. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Порядок № 454), предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015) із зазначенням в дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до п. 2 розд. ІІ Порядку № 454 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, (тобто об’єктом будівництва), згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Замовником було визначено предмет закупівлі за показником 3-ї цифри з метою ефективного та економного проведення останньої. Так, якщо здійснити поділ закупівлі на більш конкретні види робіт (з поточного ремонту), такі як «45410000-4 – Штукатурні роботи», «45440000-3 – Фарбування та скління», «45430000-0 – Покривання підлоги та стін (тощо)», то у результаті цього замовнику доведеться укласти кілька договорів підряду і, відповідно, договорів з технічного нагляду, що призведе до збільшення витрат з місцевого бюджету. Проте, у випадку проведення процедури відкритих торгів за одним предметом замовник може здійснити комплексну закупівлю поточного ремонту будівлі та заощадити бюджетні кошти. Відповідно до статті 3 Закону закупівля має здійснюватися, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективності. Крім того, у разі поділу предмету вартість окремих робіт становитиме менше 200 тис. грн. А відтак, замовник матиме можливість не проводити процедуру відкритих торгів. Однак, послуги з поточного ремонту за конкретним об’єктом будівництва не підлягають поділу. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У зв’язку із вищевикладеним повідомляю, що умови закупівлі відповідають вимогам законодавства України. Не зважаючи на те, що роз’яснення на звернення від 22.01.2020, 23.01.2020 та 03.02.2020 КО «Київмедспецтранс» були надані у строк більш як три робочі дні, КО «Київмедспецтранс» повідомляє, що дана обставина ніяким чином не впливає на умови закупівлі послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ. «А»), в т. ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (UA-2020-01-21-003767-c). Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної пропозиції строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.