0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
123 066 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 лют. 17:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» розглянув висновок про результати моніторингу опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.02.2020 о 17:31 та повідомляє наступне, що гарантійним листом (вих. №30/1 від 20.09.2019 року, файл «4 Гарант лист МТБ.pdf») Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» надає підтвердження щодо укомплектування матеріально-технічною базою, зокрема, краном на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність якого не менше 25 т. Відповідно до даних, вказаних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу 8721324 марки Gottwald AMK 41-22 визначено, що «шасі (кузов, рама, коляска) №8721324 автокран >20т. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А тому, тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» діє виключно в рамках законодавства про публічні закупівлі та не вбачає порушень у зв’язку із невідповідністю поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» документів тендерній документації.
Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідач не мав права проводити фінансовий моніторинг і складати Висновок щодо «порушень, обставин, підстав» які вже були предметом розгляду Антимонопольного комітету України, не залежно від прийнятого рішення щодо таких «порушень, обставин, підстав». Так, положеннями ч. 13 ст. 7-1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав». Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «орган оскарження - Антимонопольний комітет України».