0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 764 415.00 UAH
Замовник
Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 бер. 09:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Відповідно до п.2 Додатку Тендерної Документації вимагалось: - довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі; довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП. З урахуванням суті і змісту вказаної вимоги, інформація, яка вимагалась у вказаному пункті тендерної документації не потребувала певної табличної форми відображення, і фактично повинна подаватись у довільній формі. На виконання вказаного пункту Учасник ПП "Рослана" надало довідки: № 350 від 22.07.2019 наступного змісту Як бачимо, довідка містить інформацію про кваліфікацію(стовпчик 4), досвід працівників робочих професій (стовпчик 5, стовпчик 6) зі зазначенням посади(стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти(стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 6). та № 351 від 22.07.2019 наступного змісту Як бачимо вказана довідка містити інформацію про кваліфікацію (стовпчик 4), досвід керівника(ів) та ІТП (стовпчик 5), зі зазначенням посади (стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти (стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 5, стовпчик 6). Відповідно до абз. 3 ч.3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже оформлення табличних форм, таким чином як це зробив Учасник ПП "Рослана", не вплинуло на зміст пропозиції. Відповідно до роз’яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок , такими помилками є: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах; технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції; недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника; інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, тощо. Інформація, яка вимагалась в п.2 Додатку 4 Тендерної Документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b, міститься також і в інших документах, завантажених Учасником ПП "Рослана" : файл "Штатний розпис.pdf" (відомості про штатних працівників підприємства); файл "Довідка про відповідність.pdf" (відомості про підтвердження відповідності ТП); файл "Довідка про аналогічні обєкти.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження кваліфікації і досвіду працівників підприємства); файл "Довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження навиків робочого персоналу використовувати механізми і обладання); файл " Тендерна пропозиція.pdf" (відомості про можливість виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції та які відповідають умовам тендерної документації); файли "Лист відгук Дитяча pdf", "Лист відгук Садок_31 pdf", "Лист відгук Школа_5.pdf" (відомості у т.ч про кваліфікацію та професіоналізм працівників Учасника); файли "Трудові книжки.pdf", "Трудові книжки ч.1. pdf" (відомості у т.ч. про наявність працівників, їх посади, досвіду роботи на аналогічній посаді, спеціальність тощо). Отже, на підставі вищевикладеного, з урахуванням у сукупності вищевказаних документів, наданих Учасником ПП "Рослана", зазначений Учасник виконав вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
2. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351) Вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації оголошують надати: довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі; довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП. Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників ІТР. Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій. копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 машиніст автомобільного крану Ступак А.Я. не відноситься до категорії "Професіонали" (ІТП), а відноситься до категорії "робітники". А тому надання копії диплома ІТП Ступака А.Я. для роботи на автомобільному крані Тендерною документацією у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не вимагалось. В свою чергу, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350, зазначений Ступак А.Я., як машиніст автомобільного крану. Водночас, Учасник ПП "Рослана" завантажив у Тендерній пропозиції архівом "Довідки.rar" іншу інформацію, у т.ч. завірену копію посвідчення № 021412, виданого ТОВ "Бекас", на право обслуговування автокрана КС-3577-4. Як вже вище і зазначалось, в умовах тендерної документації Замовник ставив вимогу надавати копії дипломів тільки для інженерно-технічного персоналу, а до копій дипломів робітників, така вимога не ставилась. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, ст. 19 Конституції України, передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було. Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 посада Краєвського О.В. (виконавчий директор) та посада Кучеренко В.А. (головний бухгалтер) відноситься до категорії "Керівники", що не є робітничими професіями, а отже подання посвідчень про перевірку їх знань з питань охорони праці як працівників робітничих професій Тендерною документацією не вимагалось. Варто зазначити, що Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення 15-2005). Вказаним наказом також затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого не входить роботи за посадами виконавчого директора і головного бухгалтера. В свою чергу, з усної відповіді Учасника ПП "Рослана" на поставлене вище питання, випливає, що відповідно до п. 3.3 Типового положення 15-2005, організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці з працівниками Краєвським О.В. та Кучеренко В.А., у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (головним інженером ПП "Рослана" Погодою В.П.) У такому разі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників не видаються, а сам процес перевірки фіксується у внутрішніх формах ПП "Рослана" з питань охорони праці. Також вказаним Типовим положенням 15-2005 не передбачено обов’язкове проходження виконавчого директора та головного бухгалтера навчання з питань охорони праці у спеціальних навчальних закладах із отриманням посвідчення про проходження такого навчання чи такої перевірки. Дозволимо нагади ще раз, що Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було. 3. Щодо пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF Відповідно до п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції " вимагалось: Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF. Шляхом ретельної перевірки кожного документа, завантаженого учасниками вказаної процедури закупівлі, тендерним комітетом Замовника встановлено, що на виконання вказаної вимоги, Учасник ПП "Рослана" підготовив належним чином відповідні документи, відсканував їх, зберіг у форматі PDF (Portable Document Format) і завантажив на авторизований електронний майданчик. Тендерна документація не містить заборону учаснику завантажувати окремі документи формату PDF у вигляді файлового архіву RAR. А тому Учасник ПП "Рослана" поділив окремі групи документів у форматі PDF за тематикою, згрупував їх, і вочевидь для зручності завантаження на авторизований електронний майданчик, в подальшому здійснив їх архівування, і завантаження у вигляді архіву з розширенням RAR. Однак, первісні файли у вказаному архіві збережені у форматі PDF. Крім того, відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", на окремі файли були накладено цифровий підпис, що в сенсі вимог вказаної Тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не є документом, який має бути у форматі PDF. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
1. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Відповідно до п.2 Додатку Тендерної Документації вимагалось: - довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі; довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП. З урахуванням суті і змісту вказаної вимоги, інформація, яка вимагалась у вказаному пункті тендерної документації не потребувала певної табличної форми відображення, і фактично повинна подаватись у довільній формі. На виконання вказаного пункту Учасник ПП "Рослана" надало довідки: № 350 від 22.07.2019 наступного змісту Як бачимо, довідка містить інформацію про кваліфікацію(стовпчик 4), досвід працівників робочих професій (стовпчик 5, стовпчик 6) зі зазначенням посади(стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти(стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 6). та № 351 від 22.07.2019 наступного змісту Як бачимо вказана довідка містити інформацію про кваліфікацію (стовпчик 4), досвід керівника(ів) та ІТП (стовпчик 5), зі зазначенням посади (стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти (стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 5, стовпчик 6). Відповідно до абз. 3 ч.3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже оформлення табличних форм, таким чином як це зробив Учасник ПП "Рослана", не вплинуло на зміст пропозиції. Відповідно до роз’яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок , такими помилками є: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах; технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції; недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника; інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, тощо. Інформація, яка вимагалась в п.2 Додатку 4 Тендерної Документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b, міститься також і в інших документах, завантажених Учасником ПП "Рослана" : файл "Штатний розпис.pdf" (відомості про штатних працівників підприємства); файл "Довідка про відповідність.pdf" (відомості про підтвердження відповідності ТП); файл "Довідка про аналогічні обєкти.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження кваліфікації і досвіду працівників підприємства); файл "Довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження навиків робочого персоналу використовувати механізми і обладання); файл " Тендерна пропозиція.pdf" (відомості про можливість виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції та які відповідають умовам тендерної документації); файли "Лист відгук Дитяча pdf", "Лист відгук Садок_31 pdf", "Лист відгук Школа_5.pdf" (відомості у т.ч про кваліфікацію та професіоналізм працівників Учасника); файли "Трудові книжки.pdf", "Трудові книжки ч.1. pdf" (відомості у т.ч. про наявність працівників, їх посади, досвіду роботи на аналогічній посаді, спеціальність тощо). Отже, на підставі вищевикладеного, з урахуванням у сукупності вищевказаних документів, наданих Учасником ПП "Рослана", зазначений Учасник виконав вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
2. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351) Вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації оголошують надати: довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі; довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП. Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників ІТР. Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій. копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 машиніст автомобільного крану Ступак А.Я. не відноситься до категорії "Професіонали" (ІТП), а відноситься до категорії "робітники". А тому надання копії диплома ІТП Ступака А.Я. для роботи на автомобільному крані Тендерною документацією у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не вимагалось. В свою чергу, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350, зазначений Ступак А.Я., як машиніст автомобільного крану. Водночас, Учасник ПП "Рослана" завантажив у Тендерній пропозиції архівом "Довідки.rar" іншу інформацію, у т.ч. завірену копію посвідчення № 021412, виданого ТОВ "Бекас", на право обслуговування автокрана КС-3577-4. Як вже вище і зазначалось, в умовах тендерної документації Замовник ставив вимогу надавати копії дипломів тільки для інженерно-технічного персоналу, а до копій дипломів робітників, така вимога не ставилась. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, ст. 19 Конституції України, передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було. Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 посада Краєвського О.В. (виконавчий директор) та посада Кучеренко В.А. (головний бухгалтер) відноситься до категорії "Керівники", що не є робітничими професіями, а отже подання посвідчень про перевірку їх знань з питань охорони праці як працівників робітничих професій Тендерною документацією не вимагалось. Варто зазначити, що Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення 15-2005). Вказаним наказом також затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого не входить роботи за посадами виконавчого директора і головного бухгалтера. В свою чергу, з усної відповіді Учасника ПП "Рослана" на поставлене вище питання, випливає, що відповідно до п. 3.3 Типового положення 15-2005, організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці з працівниками Краєвським О.В. та Кучеренко В.А., у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (головним інженером ПП "Рослана" Погодою В.П.) У такому разі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників не видаються, а сам процес перевірки фіксується у внутрішніх формах ПП "Рослана" з питань охорони праці. Також вказаним Типовим положенням 15-2005 не передбачено обов’язкове проходження виконавчого директора та головного бухгалтера навчання з питань охорони праці у спеціальних навчальних закладах із отриманням посвідчення про проходження такого навчання чи такої перевірки. Дозволимо нагади ще раз, що Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було. 3. Щодо пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF Відповідно до п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції " вимагалось: Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF. Шляхом ретельної перевірки кожного документа, завантаженого учасниками вказаної процедури закупівлі, тендерним комітетом Замовника встановлено, що на виконання вказаної вимоги, Учасник ПП "Рослана" підготовив належним чином відповідні документи, відсканував їх, зберіг у форматі PDF (Portable Document Format) і завантажив на авторизований електронний майданчик. Тендерна документація не містить заборону учаснику завантажувати окремі документи формату PDF у вигляді файлового архіву RAR. А тому Учасник ПП "Рослана" поділив окремі групи документів у форматі PDF за тематикою, згрупував їх, і вочевидь для зручності завантаження на авторизований електронний майданчик, в подальшому здійснив їх архівування, і завантаження у вигляді архіву з розширенням RAR. Однак, первісні файли у вказаному архіві збережені у форматі PDF. Крім того, відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", на окремі файли були накладено цифровий підпис, що в сенсі вимог вказаної Тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не є документом, який має бути у форматі PDF. З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку.