0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 069 116.00 UAH
Замовник
Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 бер. 14:14
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою : смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» надаємо пояснення до питань. 1. Дійсно Договір між Замовником та підрядником ТОВ «Фауна Гранд» був укладений 21.11.2019 № 635, строк дії договору до 31.12.2019року, але після підписання договору була виявлена технічна помилка, далі уповноваженою особою було складено протокол про технічну помилку та на основі протоколу укладена додаткова угода в якій було виправлено рік дії договору, але вона не оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з відсутність істотних умов для її оприлюднення. 2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до договору є план фінансування, але на момент оприлюднення договору оригінал додатку знаходився на погодженні у підрядники. Тому щоб не порушувати строки оприлюднення договору було прийнято рішення оприлюднити договір без цього додатку. Після оприлюднення додаткової угоди з’явиться технічна можливість на електронному майданчику загрузити цей додаток. 3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Узгодження графіку виконання робіт проводилось за допомогою електронної пошти. Учасники відправляли графік виконання робіт на пошту Замовника, після підписання графік повертали. Учасники разом з пропозицією та тендерною документацією оприлюднював погоджений графік виконання робіт на електронному майданчику.
Пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою : смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» надаємо пояснення до питань. 1. Дійсно Договір між Замовником та підрядником ТОВ «Фауна Гранд» був укладений 21.11.2019 № 635, строк дії договору до 31.12.2019року, але після підписання договору була виявлена технічна помилка, далі уповноваженою особою було складено протокол про технічну помилку та на основі протоколу укладена додаткова угода в якій було виправлено рік дії договору, але вона не оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з відсутність істотних умов для її оприлюднення. 2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до договору є план фінансування, але на момент оприлюднення договору оригінал додатку знаходився на погодженні у підрядники. Тому щоб не порушувати строки оприлюднення договору було прийнято рішення оприлюднити договір без цього додатку. Після оприлюднення додаткової угоди з’явиться технічна можливість на електронному майданчику загрузити цей додаток. 3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Узгодження графіку виконання робіт проводилось за допомогою електронної пошти. Учасники відправляли графік виконання робіт на пошту Замовника, після підписання графік повертали. Учасники разом з пропозицією та тендерною документацією оприлюднював погоджений графік виконання робіт на електронному майданчику.
1. Відповідно до п. 1.4. Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірнимиі визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін. Згідно п. 2.4 Наказу, «Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт». Графік п.2.4 Наказу «Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт», наведено як приклад, про що свідчить останнє речення п. 2.4, а саме, «Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1» Графік виконання робіт, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» надає достатню можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт, а також задовольняє обидві сторонни договору. Тому вважаємо, що пропозиція ТОВ «Фауна Гранд» повністю відповідає вимогам тендерної документації. 2. Що до розірвання договору. На даний час, роботи по договору виконано та оплачено майже на дві третини, а саме, 3 279 667 грн., дострокове розірвання договору, та можлива заміна підрядника, призведе до несумісності або виникненню проблем технічного характеру. 3. Додаток до договору, а саме план фінансування та додаткова угода № 1 від 21.11.2019р. про технічну помилка вже оприлюднений не електроному майданчику. Помилки в закупівлі виправлено, на майбутнє прийнято до уваги, просимо Вас не застосовувати штрафні санкції так як порушення допущено вперше.