0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 507 473.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 бер. 19:15
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит стосовно пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) інформацію за яким опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-12-26-001750-c повідомляємо наступне. До кошторисної вартості робіт по об'єкту:«Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами) п 5.8.13, та становлять 4507,473 тис. грн.. з врахуванням ПДВ. (очікувана вартість закупівлі). Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги додаються.
На Ваш запит стосовно пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) інформацію за яким опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-12-26-001750-c повідомляємо наступне. До кошторисної вартості робіт по об'єкту:«Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами) п 5.8.13, та становлять 4507,473 тис. грн.. з врахуванням ПДВ. (очікувана вартість закупівлі). Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги додаються.
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-26-001750-c ID моніторингу: UA-M-2020-03-10-000030 Дата публікації висновку: 18 бер 22:07 Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), Миколаївський міський палац культури "Молодіжний" оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) UA-2019-12-26-001750-c (далі – «Висновок») За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України № 549/2015 від 16.09.2015 року втратив чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017). Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України, з огляду на таке: 1. Відповідно до п.3 статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Критерії застосування заходів із захисту довкілля стосуються таких аспектів управління як: - енергоефективність; - раціональне використання водних ресурсів; - раціональне використання матеріальних ресурсів; - забезпечення ефективних закупівель із врахуванням заходів із захисту довкілля та методу оцінювання вартості життєвого циклу предмету закупівлі; - обмеження вмісту небезпечних для довкілля та здоров’я людини речовину матеріалах і засобах, що використовуються для забезпечення функціонування; - зменшення обсягів утворення та ефективне управління відходами. Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель і може передбачати: дотримання постачальником тендерних процедур вимог природоохоронного законодавства; наявність на виробничих потужностях постачальника тендерних процедур функціонуючої системи екологічного керування згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування; досягнення в процесі експлуатації (споживання, використання, будівництва чи реконструкції) предмету закупівлі встановлених показників впливів на довкілля; відповідність хімічних речовин та їх сумішей встановленим показникам впливів на довкілля за класом і категорію небезпеки згідно системи ООН по класифікації та маркуванню хімічних речовин і сумішей (СГС, англ. GHS) наявність у предмета закупівлі певних екологічних характеристик згідно ДСТУ ISO 14021; відповідність предмета закупівлі вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024; досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс». При цьому, встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи: 1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель; 2) були чітко визначені; 3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці. Предметом закупівлі в нашому випадку є технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті. Предмет закупівлі не підпадає під дію жодного з вищеперелічених факторів, оскільки переможець закупівлі нічого не виробляє, під час виконання договору не застосовує жодних матеріалів, обладнання чи конструкцій які могли б нести вплив на навколишнє середовище. Виходячи з викладеного, вимоги щодо заходів із захисту довкілля до закупівлі застосувати неможливо і недоцільно, оскільки відповідно до предмету закупівлі завдання переможця процедури закупівлі полягає в контролі за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва об'єкта містобудування. В тому числі технічний нагляд здійснює контроль за дотриманням підрядною організацією, що виконує будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» дотримання зобов’язань виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля), зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Зважаючи на вищевикладене вважаємо що Замовником дотримано вимог чинного законодавства. 2. Частиною 2 та 3 статті 22 Закону визначено перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація замовника. Пункт 3 розділу 4 тендерної документації містить таку інформацію. Тендерна пропозиція учасника, щодо якого застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року та Указу Президента України №549/2015 від 16 вересня 2015 року, буде відхилена. Зазначене посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини другої та третьої Закону. Посилання на нормативний акт що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому.