0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 269 039.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 трав. 16:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на Запит Держаудитслужби України - 25.05.2020 10:33 у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c): «…постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» Учасники ТОВ "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77" у складі документів своїх Тендерних пропозицій надали антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та п.2 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації оскільки вартість закупівлі за даними торгами складає 35 269 039,00 грн. Антикорупційна програма юридичної особи та правовий статус Уповноваженого визначені статтями 62-64 Закону України «Про запобігання корупції». Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника … в разі, якщо: … 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми складаються та затверджуються юридичною особою не залежно від участі у процедурах закупівель, а для виконання та дотримання правових та організаційних засад функціонування системи запобігання корупції в Україні, застосування превентивних антикорупційних механізмів, правил щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. Вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачають надання документів, необхідність подання яких учасником передбачена тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, до яких не відносяться документи юридичної особи – учасника процедури закупівлі. Підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників за зазначеною в запиті інформацією у замовника не було.
ПОЯСНЕННЯ на Запит Держаудитслужби України - 25.05.2020 10:33 у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c): «…постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» Учасники ТОВ "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77" у складі документів своїх Тендерних пропозицій надали антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та п.2 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації оскільки вартість закупівлі за даними торгами складає 35 269 039,00 грн. Антикорупційна програма юридичної особи та правовий статус Уповноваженого визначені статтями 62-64 Закону України «Про запобігання корупції». Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника … в разі, якщо: … 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми складаються та затверджуються юридичною особою не залежно від участі у процедурах закупівель, а для виконання та дотримання правових та організаційних засад функціонування системи запобігання корупції в Україні, застосування превентивних антикорупційних механізмів, правил щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. Вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачають надання документів, необхідність подання яких учасником передбачена тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, до яких не відносяться документи юридичної особи – учасника процедури закупівлі. Підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників за зазначеною в запиті інформацією у замовника не було.
Позовна заява
Інформація надається у вкладенні.