0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
53 717 431.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 лип. 11:57
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Висновок Управління Східного офісу Дераудитслужби від 07.07.2020 року оскаржено Замовником до Запорізького окружного адміністративного суду з підстав зазначених у адміністративному позові
Тендерним комітетом Новоолександрівської сільської ради Запорізької області (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2020-07-01-000002, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція «Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с.Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування)», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-04-10-001249-b. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного: Щодо порушення Замовником, на думку Управління, порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами, в частині невідхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «МАДЕСТ». По-перше: Так, умовами підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі – ТД), передбачено, що учасник, повинен надати розрахунки ціни до тендерної пропозиції, відповідно до переліку згідно Додатку 7 до тендерної документації. В свою чергу Додатком 7 ТД, встановлено вимогу, щодо надання в складі своєї тендерної пропозиції учасником розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції та документів, які входять до її складу: - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок додаткових витрат при виконанні будівельних робіт у літній перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). - розрахунок до договірної ціни; - графік виконання робіт. Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано, усі розрахунки передбачені додатком 7 ТД Замовника. Зокрема, тим же додатком зазначено, що ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Зокрема, враховуючи складність проекту і період виконання умов договору під час складання і затвердження договору та тендерної документації Замовник керувався положеннями нормативно-правових актів у комплексі, не лише законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема зважено на специфіку предмета закупівлі робіт та на положення інших нормативно-правових актів, які застосовуються у кожній окремій спеціалізованій сфері. У випадку Замовника це ДСТУ Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) і Постанова КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які дають право регулювати відносини, що виникають у процесі виконання робіт та інших відносин. Тим самим, умовами підпункту 2.2. пункту 2 договору (Додаток 5 ТД) Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною. А це означає, що Учасником складається приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) він встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, реконструкції тощо, про що зазначено в підпунктах 6.3.2.3. та 6.4.4.1. ДСТУ. Тобто, така ціна розраховується на підставі нормативної потреби в трудових, технічних ресурсах, необхідних для здійснення рішень по об’єкту реконструкції/будівництві, тощо. Враховуючи викладене, Замовник прийняв рішення, що Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» розрахунки до договірної ціни, зокрема, локальні кошториси, надані в повному обсязі. По-друге: Умовами ТД, передбачено обов’язкове надання Документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених у статті 16 Закону, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 3 пункту 1 розділу ІІІ ТД). В даному випадку, звернемо увагу на статтю 16 Закону (у редакції до 19.04.2020), в якій конкретизовано перелік кваліфікаційних вимог, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з цим, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, умовами ТД зазначено, що учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (абзац 1 пункту 5 розділу ІІІ ТД). На виконання вказаної вимоги ПП «МАДЕСТ», надав відповідну довідку про наявність матеріально-технічної бази, надав документальне підтвердження про матеріально-технічну базу, чим підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Законом та умовами ТД. Разом з тим, Примітки Додатку 2 ТД не містять окремих вимог щодо того, що техніка яка передбачена в довідці про матеріально-технічну базу обов’язково повинна бути включена до підсумкової відомості ресурсів або навпаки. Врахуємо, що підсумкова відомість ресурсів це документ який відноситься до підтвердження саме технічному завданню замовника, а довідка про матеріально технічну базу це підтвердження кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону. Тобто за своєю суттю такі документи не взаємопов’язані між собою, а підтверджують свою відповідність лише своїм змістом та інформацією, яка вимагалась ТД Замовника. Тож за результатами розгляду Замовником вказаних документів, учасником виконано умови ТД в повному обсязі. Тому, посилання на те, що Замовник не дотримався вимог встановлених Законом, в частині не відхилення учасника ПП «МАДЕСТ» є не зрозумілим та абсурдним, адже Замовник діє лише на підставах та у спосіб передбачених законодавством. Щодо розірвання укладеного договору з ПП «МАДЕСТ» Враховуючи, що тендерна пропозиція ПП «МАДЕСТ» відповідає умовам тендерної документації, та те, що Замовником укладено договір у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», розірвання договору про закупівлю є неможливим. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та здійснити дії щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу та викладення відповідного Висновку з констатуючою частиною: «Порушень не встановлено». У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.