0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 526 810.00 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 16:19
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит. 1.Щодо підстави для відхилення через надання Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» тендерної пропозиції не за формою Додатку № 4 тендерної документації (далі-ТД), то слід зазначити наступне. Відповідно до вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналогічне положення відображається в умовах ТД по даній закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі був 22.06.2020, а дата розкриття тендерних пропозицій була відповідно 23.06.2020. Як вбачається Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у наданій формі тендерної пропозиції зазначено про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та не є меншим за термін, установлений Законом України. Крім того, замовник при прийнятті рішення керувався позицією Державної аудиторської служби (як органу моніторингу, що відображена у Висновку по закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд м. Павлоград» ID закупівлі: UA-2019-08-19-000429-a; та ID моніторингу UA-M-2020-02-07-000023), відповідно до якої орган моніторингу встановив про відсутність правових підстав для відхилення у разі надання учасником з економічно вигіднішою ТП форми тендерної пропозиції не у відповідності до вимог визначених Додатком № 4 (досліджувалось аналогічне питання щодо відображення учасником п. 9, а саме строку дотримання умов тендерної пропозиції. Зокрема умовами Закону України, Додатку № 4 ТД, встановлювався строк «90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», Учасником у порушення умов ТД зазначено у п. 9 «90 днів календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій» та Держаудитслужбою визнано неправомірність відхилення замовником (департаментом) ТП учасника з цієї підстави. 2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через нібито непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору, то слід зазначити наступне. З урахуванням принципів публічних закупівельта недискримінації учасників, умовами п. 3 Додатку № 1 до ТД встановлена необхідність надання Учасниками відповідних документів з інформацією про виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у період 2017-2020 роках. Як вбачається замовник не вимагає на виконання п. 3 Додатку № 1 від Учасників надання договорів, предметом яких є ідентичні види робіт, що передбачені у Технічній специфікації (технічному завданні) Додатку № 3 до ТД. Отже правових підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до вимог ст. 31 Закону України, у замовника не було. Як вбачається, наданий ТОВ «Ресурс-Моноліт» аналогічний договір з предметом «Виконання благоустрою майданчиків навколо силосних станцій за адресою вул.Заводська 5, с. Партизанське, Дніпровський р-н,Дніпропетровська обл.» та інші документи (Акт приймання виконаних будівельних робіт за ф.КБ-2в, довідка за ф.КБ-3 тощо) містять відповідні види робіт та підтверджують наявність у вказаного Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит. 1.Щодо підстави для відхилення через надання Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» тендерної пропозиції не за формою Додатку № 4 тендерної документації (далі-ТД), то слід зазначити наступне. Відповідно до вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналогічне положення відображається в умовах ТД по даній закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі був 22.06.2020, а дата розкриття тендерних пропозицій була відповідно 23.06.2020. Як вбачається Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у наданій формі тендерної пропозиції зазначено про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та не є меншим за термін, установлений Законом України. Крім того, замовник при прийнятті рішення керувався позицією Державної аудиторської служби (як органу моніторингу, що відображена у Висновку по закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд м. Павлоград» ID закупівлі: UA-2019-08-19-000429-a; та ID моніторингу UA-M-2020-02-07-000023), відповідно до якої орган моніторингу встановив про відсутність правових підстав для відхилення у разі надання учасником з економічно вигіднішою ТП форми тендерної пропозиції не у відповідності до вимог визначених Додатком № 4 (досліджувалось аналогічне питання щодо відображення учасником п. 9, а саме строку дотримання умов тендерної пропозиції. Зокрема умовами Закону України, Додатку № 4 ТД, встановлювався строк «90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», Учасником у порушення умов ТД зазначено у п. 9 «90 днів календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій» та Держаудитслужбою визнано неправомірність відхилення замовником (департаментом) ТП учасника з цієї підстави. 2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через нібито непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору, то слід зазначити наступне. З урахуванням принципів публічних закупівельта недискримінації учасників, умовами п. 3 Додатку № 1 до ТД встановлена необхідність надання Учасниками відповідних документів з інформацією про виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у період 2017-2020 роках. Як вбачається замовник не вимагає на виконання п. 3 Додатку № 1 від Учасників надання договорів, предметом яких є ідентичні види робіт, що передбачені у Технічній специфікації (технічному завданні) Додатку № 3 до ТД. Отже правових підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до вимог ст. 31 Закону України, у замовника не було. Як вбачається, наданий ТОВ «Ресурс-Моноліт» аналогічний договір з предметом «Виконання благоустрою майданчиків навколо силосних станцій за адресою вул.Заводська 5, с. Партизанське, Дніпровський р-н,Дніпропетровська обл.» та інші документи (Акт приймання виконаних будівельних робіт за ф.КБ-2в, довідка за ф.КБ-3 тощо) містять відповідні види робіт та підтверджують наявність у вказаного Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Подано позовну заяву від 04.08.2020 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі.
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, а саме щодо встановлених порушень вимог ч.16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), тощо. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.