0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 644 676.40 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 18:39
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради (далі – Замовник) є Замовником торгів процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-01-005650-a, предметом якої є «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Садова в с. Воскобійники Шишацького району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що оголошена 01.07.2020 року. 16.07.2020 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (Полтавська обл.) прийнято рішення про початок моніторингу вказаної закупівлі, за результатами якого 06.08.2020 року опубліковано висновок. Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради категорично заперечує проти положень даного висновку виходячи з наступного. Стосовно встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, наголошуємо, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Замовник інформує, що зміни до тендерної документації не вносились, про що можна зробити висновок, порівнявши початкову та наступну редакції тендерної документації. За результатами технічної помилки, замовником розміщено проект тендерної документації, в якій зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.07.2020 року (п.1 розділу IV Тендерної документації). Відразу розуміючи, що в оголошенні про закупівлю зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 липня 2020 року, Замовником завантажено затверджену тендерну документацію (протокол тендерного комітету № 2 від 01.07.2020 року), яка відповідає інформації, що зазначена в оголошенні про закупівлю. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник наполягає спростувати частину висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.), що стосується порушення абзацу 2 чистити другої ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання форми документів у сфері публічних закупівель, наполегливо звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Під час публікації оголошення закупівлі, Замовником заповнено всі електронні поля, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель оператором електронного майданчика ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА». Електронне поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» не реалізовано оператором електронного майданчика. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 10 Конституції, державною мовою в Україні є українська мова. Беручи до уваги пункт 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційними поданнями 51 народного депутата України про офіційне тлумачення положень статті 10 Конституції України щодо застосування державної мови органами державної влади, органами місцевого самоврядування та використання її у навчальному процесі в навчальних закладах України (справа про застосування української мови) № 10-рп/99 від 14 грудня 1999 року (справа № 1-6/99), положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким "державною мовою в Україні є українська мова", треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України). Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Відповідно до ч. 7 ст. 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», статус української мови як єдиної державної мови передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені цим Законом. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: - для товарів і послуг - 133 тисячам євро; - для робіт - 5 150 тисячам євро. Очікувана вартість закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Садова в с. Воскобійники Шишацького району Полтавської області» становить 2644676,40 грн. (два мільйона шістсот сорок чотири тисячі шістсот сімдесят шість гривень 40 копійок). Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією пунктом 7 розділу І Тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Таким чином, Замовником дотримано всіх вимог законодавства, враховуючи технічні можливості електронного майданчика. Вимога про мову зазначена у тендерній документації, яка є невід’ємною частиною оголошення про закупівлю. Отже, Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради стверджує про відсутність зазначених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що повністю обгрунтовано даним запереченням. Також додатково зазначаємо про своє занепокоєння можливою упередженістю Північно-східного офісу Держаудитслужби, оскільки за результатами аналізу закупівель, оголошених в системі PROZORRO, спостерігається тенденція проведення моніторингу тих закупівель, Учасником яких є Дочірнє Підприємство «Лохвицький Шлях» Приватного Акціонерного Товариства «Облшляхрембуд», та пропозиція якого відхилена замовником (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25 001702-b, UA-2020-07-01-005650-a, UA-2020-04-09-002919-a, UA-2020-04-13-002826-a, UA-2020-04-09-002973-a, UA-2020-04-09-002990-a). Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Автомобільні дороги є невід’ємною частиною єдиної транспортної системи, що забезпечує роботу всіх галузей промисловості, сільського господарства та соціальний розвиток суспільства. Від стану автомобільних доріг залежать витрати на перевезення вантажів і пасажирів, рівень цін, певною мірою зайнятість населення та темпи розвитку економіки загалом. У свою чергу стан автомобільних доріг і темпи розвитку дорожньої галузі визначаються економічними можливостями та рівнем фінансування галузі дорожнього господарства. Відтак, своїми діями Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) перешкоджає органу місцевого самоврядування у своєчасному та якісному виконанню свої повноважень спрямованих на забезпечення населення громади та держави в цілому належним станом доріг. Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради вимагає переглянути положення висновку про проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Садова в с. Воскобійники Шишацького району Полтавської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-01-005650-a) із врахуванням заперечень та внести відповідні зміни в термін до 14.08.2020 року. В іншому випадку, керуючись частиною 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ми будемо змушені звернутися до суду для захисту своїх прав та інтересів.