0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 200 000.00 UAH
Замовник
Бердянська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 лип. 10:05
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
№997/11-01-03/Вих/11 від04.08.2020
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020р Замовник не погоджується з порушеннями законодавства, які зазначені Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у висновку про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020 щодо закупівлі № UA-2018-06-01-000616-a. З цього приводу, вважаємо за необхідне надати наступні аргументовані заперечення. 1. Щодо висновків про відсутність у річному плані закупівлі на 2018 рік зазначеної закупівлі. Документально підтверджується, що закупівля робіт по укладанню високовольтної кабельної лінії, замість фідера-83 (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 14 200 000,00 грн. була передбачена у плані закупівель на 2018 рік (№ плану UA-P-2017-11-20-000450-a) опублікованого 20.11.2017. З огляду на зазначене, порушення норм ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні. 2. Щодо висновків про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» а саме дозволу від територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області за № 0542.13.12 умовам п.3.9. та п.3.12. додатку 1 тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства, одним із завдань Держгірпромнагляду України є видача дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно п. 15 постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років. Строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки продовжується територіальним органом Держпраці. У разі коли під час строку дії дозволу роботодавцем не порушено його умов, строк дії такого дозволу продовжується на наступні п’ять років на підставі заяви роботодавця, поданої не пізніше десяти робочих днів до закінчення дії дозволу, за формою згідно з додатком 5, та оригіналу дозволу. Держгірпромнагляд України має оприлюднювати інформацію про видані та анульовані дозволи шляхом її розміщення на веб-сайті. Інформаційну систему «Реєстр дозволів» розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Інформація щодо всіх виданих та анульованих дозволів, що міститься на цьому сайті, є офіційною інформацією, яку надають (вносять) відповідальні співробітники центрального апарату Держгірпромнагляду України та його територіальних управлінь. При детальному розгляді пропозиції Учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» тендерним комітетом Замовника було перевірено дозвіл № 0542.13.12. за допомогою інформаційної системи «Реєстр дозволів» за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=61097, яким підтверджено його чинність( довідково, до теперішнього часу, дозвіл № 0542.13.12, значиться як діючий). З огляду на зазначене, порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні. 3. Щодо висновків стосовно Дозволу на виконування випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В за № 305.13.30. Наданий Учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції Дозвіл № 305.13.30 при розгляді й оцінці пропозиції та кваліфікації учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» не брався до уваги, у зв’язку з тим, що такий Дозвіл завантажено учасником 21 червня 2018 року, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції надані діючі дозволи № 806.12.12, № 0374.16.12, № 0367.16.12, які для Замовника, містять достатньо інформації, для підтвердження відповідності пропозиції усім вимогам п. 3.9 та п. 3.12 Додатку 1 тендерної документації. Маємо також заперечити, щодо висновків стосовно не чинності вказаного Дозволу за № 305.13.30, оскільки термін його дії на момент закінчення строку на подання тендерних пропозицій (18.06.2018) визначений до 22.03.2018. Згідно ч.2 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством Листами - зверненнями № 1406-7Т від 14.06.2018 та № 062018-1 від 20.06.2018 (виставлено на PROZORRO) ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» підтверджено офіційне звернення на адресу Державної служби України з питань праці про продовження терміну дії вказаного дозволу у відповідності до умов постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011р. Оскільки з моменту звернення з 07.05.2018 року у десятиденний термін службою не було погоджено строк дозволу, у відповідності до діючого законодавства останній вважається продовженим за принципом мовчазної згоди. Вказані листи було розміщено на площадку в момент закінчення процедури акцептування переможця до моменту укладання договору про закупівлю. Згідно ч.2 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Тобто завантаження вказаного Дозволу після акцепту, але до укладання Договору свідчить про дотримання вказаної вимоги Закону сторонами. З огляду на вказане, Замовник на момент укладання договору, мав цілковите право прийняти до уваги чинність вказаного дозволу № 305.13.30 ( довідково, до теперішнього часу, дозвіл № 305.13.30, значиться як продовжений). Необхідно також зазначити, що наданий учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» підписаний проєкт договору містить пункт 7.1.2. Підрядник зобов’язаний : Під час виконання робіт за цим Договором мати діючі встановлені законодавством дозволи на виконання окремих видів робіт. Також, Замовник не вбачає законодавчих підстав для розірвання Договору, оскільки органи фінансового контролю у Висновку їх не зазначено. Не можна вважати зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель – вжиття заходів, щодо розірвання Договору, оскільки зазначені вказаним органом нібито порушення, згідно законодавства не є підставою для розірвання Договору. Вважаємо, що така вимога, містить ознаки втручання державного органу в господарську діяльність Замовника в непередбачений законодавством спосіб та без наявних повноважень. Окрім того, висновок про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020 ( в чинній редакції) оприлюднений у не затвердженому вигляді в порушення вимог ч.6 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вимог діловодства. З огляду на зазначене, порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні, як висновок підстав для вжиття заходів щодо розірвання договору не вбачається.