0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 247 062.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 31 лип. 12:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИпро результатимоніторингузакупівлі UA-2020-05-26-008129-b,оприлюдненого в електроннійсистемізакупівель 13.08.2020 р. Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-26-008129-b; за процедурою: відкриті торги; по предмету: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)». Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Васищівськаселищна радаповідомляє наступне. 1. «Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушеннямЗамовникомвимог пункту 8 частинидругоїстатті 21 Закону.» На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, зазначаємо, що у п. 7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформаціюпро мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника є те, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. Однак, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 10.06.2020 №1006/5, в якій дані про наявність бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида відсутні.» Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника«бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида», а критерієм відповідності є наявність «основного обладнання». Також, учаснику не заборонено залучати субпідрядні організації в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору. Тобто, кожен із учасників може плануватизалучення, як одного так і декількох субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству. Крім того, учасник-переможець у листіВих. № 1006/5 від 10.06.2020 р. у складі тендерної пропозиції вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт. 3. «Крім того, згідно пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення. Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення від 10.06.2020 №1006/6 не містить даних про наявність працівників, які б виконували роботи з мурування та фарбування зовнішніх та внутрішніх стін, електромонтажні, сантехнічні та зварні роботи та інші.» Учасник-переможець на виконання вимог Тендерної документації надав довідку листом Вих. № 1006/6 від 10.06.2020 р., в якій вказані посади працівників, а не будівельні професії, що також підтверджується наказами, наданими ним у файлах «11Накази кадрові-1ч.pdf» та «11Накази кадрові-2ч.pdf» тендерної пропозиції. Також, цим листом він надав інформацію про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково і вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено працівників або робітників відповідної спеціальності кваліфікації для виконання робіт. 4. «Такожмоніторингомвстановлено, щодлядокументальногопідтвердженнянаявностідосвідувиконанняаналогічного (их) запредметомзакупівлідоговору (ів) учасникипроцедуризакупівлі, відповіднодовимогпункту 3 таблиці 1 Додатку 2 дотендерноїдокументаціїповиннінадатидовідкуудовільнійформіпронаявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасником, якаповиннавключатиінформаціющодозамовників (покупців) (іззазначеннямїхнайменувань, адрес, таконтактнихтелефонів) предметівзакупівель, обсягу (укількісномуабовартісномувиразі) тастроківвиконання. ЗгіднокритеріюоцінкивідповідностіЗамовникаучасник повинен володітиуспішнимдосвідомвиконаннядоговорівпідрядупротягом 2019-2020 років, в тому числі, мати документально підтвердженийдосвідповноговиконання як мінімум одного аналогічного договору. (Аналогічним договором в розуміннітендерноїдокументації є договірпідряду на капітальний ремонт абореконструкціюоб’єктів). Однак, учасником-переможцемнаданодовідку про наявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасникомвід 10.06.2020 №1006/7, яка міститьінформацію про виконанняучасником-переможцемреконструкціїмайданчиказіштучнимпокриттям та капітального ремонту дорожньогопокриття, що не підтверджуєуспішневиконаннядоговорівпідряду з капітального ремонту абореконструкціїоб’єкту.» Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Згідно з п. 3.9 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури це наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відповідно до п. 3.22 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Споруда це штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об’єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей. Тобто, листом від 10.06.2020 №1006/7, який містить інформацію про виконання учасником-переможцем реконструкції майданчика зі штучним покриттям та капітального ремонту дорожнього покриття підтверджено досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору(Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів). З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерний комітет Васищівської селищної радивважає, що проведення процедури відкритих торгів за предметом: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» було законним і правомірним з відсутністю порушень чинного законодавства України, а рішення щодо визначення переможцем цієї процедури відкритих торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» є правомірним і не суперечить діючому законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.