0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 052 040.00 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 серп. 11:47
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо наявності, на думку Органу моніторингу, підстав для відхилення, тендерної пропозиції переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт», то слід зазначити наступне. Виключні підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій учасників (переможця) регламентовані ст. 30 Закону України. Так, п. 2 ст. 30 Закону України встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі ненадання останнім документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 цього Закону (визначених умовами Тендерної документації по закупівлі (далі-ТД)). Разом з тим, ч. 3 Додатку 2 ТД встановлена, необхідність оприлюднення переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у тому числі, оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України. Окремі вимоги до оригіналу вказаного документу ТД, Закону України не містить. Повідомлення про намір замовником оприлюднено 23.04.2020, та відповідно у встановлений Законом України (умовами ТД) строк, а саме 24.04.2020 переможцем ТОВ «Ресурс-Моноліт» оприлюднено оригінал необхідної довідки уповноваженого органу від 21.04.2020 № 11719 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка дійсна включно до 30.04.2020. Достовірність наданих переможцем даних замовником перевірено. Отже, правових підстав для відхилення переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт» у замовника не було. 2. Щодо наявності порушень, на думку Органу моніторингу, п. 7 ч.2 ст. 22 Закону України та умов ТД, то слід зазначити. Вимогами п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Як вбачається ТД містить проект договору про закупівлю з визначенням порядку змін його умов. Отже порушення вищенаведеної статті Закону України відсутні. Крім того, порушень умов ТД також не вбачається, оскільки проект договору про закупівлю складено з урахуванням вимог, у тому числі, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та проектом договору також передбачено, що при укладанні договору про закупівлю сторони керуються наведеним Законом України.
1. Щодо наявності, на думку Органу моніторингу, підстав для відхилення, тендерної пропозиції переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт», то слід зазначити наступне. Виключні підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій учасників (переможця) регламентовані ст. 30 Закону України. Так, п. 2 ст. 30 Закону України встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі ненадання останнім документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 цього Закону (визначених умовами Тендерної документації по закупівлі (далі-ТД)). Разом з тим, ч. 3 Додатку 2 ТД встановлена, необхідність оприлюднення переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у тому числі, оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України. Окремі вимоги до оригіналу вказаного документу ТД, Закону України не містить. Повідомлення про намір замовником оприлюднено 23.04.2020, та відповідно у встановлений Законом України (умовами ТД) строк, а саме 24.04.2020 переможцем ТОВ «Ресурс-Моноліт» оприлюднено оригінал необхідної довідки уповноваженого органу від 21.04.2020 № 11719 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка дійсна включно до 30.04.2020. Достовірність наданих переможцем даних замовником перевірено. Отже, правових підстав для відхилення переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт» у замовника не було. 2. Щодо наявності порушень, на думку Органу моніторингу, п. 7 ч.2 ст. 22 Закону України та умов ТД, то слід зазначити. Вимогами п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Як вбачається ТД містить проект договору про закупівлю з визначенням порядку змін його умов. Отже порушення вищенаведеної статті Закону України відсутні. Крім того, порушень умов ТД також не вбачається, оскільки проект договору про закупівлю складено з урахуванням вимог, у тому числі, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та проектом договору також передбачено, що при укладанні договору про закупівлю сторони керуються наведеним Законом України.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо хибності підстави для відхилення тендерної пропозиції (далі-ТП )Учасника ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у зв’язку з ненаданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1 Роздліу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по даній процедурі закупівлі (далі-ТД), встановлений спосіб подання учасниками тендерних пропозицій, а також, встановлений загальний перелік документів (інформації), що мають бути завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції, у тому числі, і відображена необхідність надання учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), конкретизаяція якої міститься у п. 6 Розділу 3 ТД. А саме, у вказаному пункті Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД чітко відображено замовником, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи з інформацією, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальний кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); - календарний графік виконання робіт. Також, у вказаному пункті Розділу 3 ТД визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації. На виконання вищенаведених умов ТД, у складі ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» містяться файли: «710_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «710_ДЦ_ЕНРСМ3.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «710_ДЦ_ОПР.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_Т2.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ИВР.pdf» з визначеними ТД замовникам документами (інформацією). При цьому звертає на себе увагу і той факт, що інформація (документи), щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надана ТОВ «Ресурс-Моноліт» відповідає і Додатку 3 до ТД. Отже правові підстави для відхилення ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» на підставі ст.30 Закону України, відсутні. Разом з тим, із запиту не вбачається, що саме мається на увазі Органом моніторингу, а саме яку саме інформацію щодо необхідних технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі не було надано Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт»; вказане унеможливлює надання замовником більш аргументованих та детальних пояснень. 2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через ненадання гарантії, то слід зазначити, що умовами ТД взагалі не передбачено надання учасником (переможцем) документально оформленої гарантії щодо актуальності інформації на дату проведення аукціону. Так, у п. «г» Приміток Додатку 2 до ТД, встановлено, що «Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. Якщо з дати завантаження учасником довідок (листів) на веб-портал Уповноваженого органу будь-яка інформація вказана Учасником зазнала змін, Учасник зобов’язаний протягом строку подання тендерних пропозицій завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх». При цьому, як вбачається, з вказаної умови ТД, замовником не передбачено надання Учасниками у складі ТП будь-якого документального підтвердження з цього приводу (окремі вимоги у ТД відсутні), а зазначається відповідне твердження, що у разі надання учасником відповідної ТП по закупівлі, то тим самим учасники підтверджують факт актуальності на дату проведення аукціону інформації, що міститься в наданих листах (довідках), а також зазначений обов’язок для учасників завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх, за наявності викладених у вказаному пункті ТД обставин. З урахуванням наведеного, правових підстав для відхилення ТП ТОВ «Ресурс-Моноліт» і з цієї підстави, відповідно до вимог ст. 30 Закону України, відсутні. 3. Щодо підстави для відхилення ТП, через надання ТОВ «Ресурс-Моноліт» фінансової звітності, яка нібито не відповідає умовам ТД, то слід зазначити наступне. Відповідно до умов, п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Як вбачається, ТД не містить інших окремих вимог до вказаної фінансової звітності. Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у повному обсязі виконало вищезазначену умову ТД, та у складі ТП надано файл «Звіт про фінансові результати 2020РМ.pdf» у якому міститься за останній звітний період (а саме за 2019) «Фінансова звітність малого підприємства», та «Звіт про фінансові результати» з відображенням факту її прийняття «з використанням прямого з’єднання» та з перевіркою електронних цифрових підписів уповноваженим органом. З урахуванням наведеного, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» з цієї підстави, згідно ст. 30 Закону України.
1. Щодо хибності підстави для відхилення тендерної пропозиції (далі-ТП )Учасника ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у зв’язку з ненаданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1 Роздліу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по даній процедурі закупівлі (далі-ТД), встановлений спосіб подання учасниками тендерних пропозицій, а також, встановлений загальний перелік документів (інформації), що мають бути завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції, у тому числі, і відображена необхідність надання учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), конкретизаяція якої міститься у п. 6 Розділу 3 ТД. А саме, у вказаному пункті Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД чітко відображено замовником, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи з інформацією, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальний кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); - календарний графік виконання робіт. Також, у вказаному пункті Розділу 3 ТД визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації. На виконання вищенаведених умов ТД, у складі ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» містяться файли: «710_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «710_ДЦ_ЕНРСМ3.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «710_ДЦ_ОПР.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_Т2.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ИВР.pdf» з визначеними ТД замовникам документами (інформацією). При цьому звертає на себе увагу і той факт, що інформація (документи), щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надана ТОВ «Ресурс-Моноліт» відповідає і Додатку 3 до ТД. Отже правові підстави для відхилення ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» на підставі ст.30 Закону України, відсутні. Разом з тим, із запиту не вбачається, що саме мається на увазі Органом моніторингу, а саме яку саме інформацію щодо необхідних технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі не було надано Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт»; вказане унеможливлює надання замовником більш аргументованих та детальних пояснень. 2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через ненадання гарантії, то слід зазначити, що умовами ТД взагалі не передбачено надання учасником (переможцем) документально оформленої гарантії щодо актуальності інформації на дату проведення аукціону. Так, у п. «г» Приміток Додатку 2 до ТД, встановлено, що «Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. Якщо з дати завантаження учасником довідок (листів) на веб-портал Уповноваженого органу будь-яка інформація вказана Учасником зазнала змін, Учасник зобов’язаний протягом строку подання тендерних пропозицій завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх». При цьому, як вбачається, з вказаної умови ТД, замовником не передбачено надання Учасниками у складі ТП будь-якого документального підтвердження з цього приводу (окремі вимоги у ТД відсутні), а зазначається відповідне твердження, що у разі надання учасником відповідної ТП по закупівлі, то тим самим учасники підтверджують факт актуальності на дату проведення аукціону інформації, що міститься в наданих листах (довідках), а також зазначений обов’язок для учасників завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх, за наявності викладених у вказаному пункті ТД обставин. З урахуванням наведеного, правових підстав для відхилення ТП ТОВ «Ресурс-Моноліт» і з цієї підстави, відповідно до вимог ст. 30 Закону України, відсутні. 3. Щодо підстави для відхилення ТП, через надання ТОВ «Ресурс-Моноліт» фінансової звітності, яка нібито не відповідає умовам ТД, то слід зазначити наступне. Відповідно до умов, п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Як вбачається, ТД не містить інших окремих вимог до вказаної фінансової звітності. Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у повному обсязі виконало вищезазначену умову ТД, та у складі ТП надано файл «Звіт про фінансові результати 2020РМ.pdf» у якому міститься за останній звітний період (а саме за 2019) «Фінансова звітність малого підприємства», та «Звіт про фінансові результати» з відображенням факту її прийняття «з використанням прямого з’єднання» та з перевіркою електронних цифрових підписів уповноваженим органом. З урахуванням наведеного, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» з цієї підстави, згідно ст. 30 Закону України.
Провадження у справі №160/11199/20 відкрито відповідно до ухвали суду від 21.09.2020 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 09.10.2020 .
Заперечення до висновку Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі, та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (в ред. Закону від 25.12.2015 № 922-VIII, далі - Закон). Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, необгрунтованими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено замовником до суду.