0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 640 718.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 серп. 10:55
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» за результатами проведення закупівлі UA-2020-05-29-005565-b ще не укладався договір. Строк для укладання договору продовжений на підставі приписів ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Після укладання договору він буде оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлені Законом строки.
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» за результатами проведення закупівлі UA-2020-05-29-005565-b ще не укладався договір. Строк для укладання договору продовжений на підставі приписів ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Після укладання договору він буде оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлені Законом строки.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає інформацію та документи щодо необхідності продовження строку для укладання договору, в тому числі, документи, які підтверджують дотримання сторонами умов та строків, визначених Законом, Господарським кодексом України та умовами тендерної документації, а саме: - лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договірної ціни та кошторису, - розрахунок договірної ціни (договірна ціна), - кошторис з розрахунками, - лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договору, банківської гарантії та документів на підписанта, - договір з додатками, - оригінал банківської гарантії, - завірена копія банківської гарантії, - ліцензія банку, - довіреність - виписка з протоколу №5 від 16.08.2018, - протокол №7 від 26.06.2018, - наказ про призначення генерального директора, - протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає інформацію та документи щодо необхідності продовження строку для укладання договору, в тому числі, документи, які підтверджують дотримання сторонами умов та строків, визначених Законом, Господарським кодексом України та умовами тендерної документації, а саме: - лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договірної ціни та кошторису, - розрахунок договірної ціни (договірна ціна), - кошторис з розрахунками, - лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договору, банківської гарантії та документів на підписанта, - договір з додатками, - оригінал банківської гарантії, - завірена копія банківської гарантії, - ліцензія банку, - довіреність - виписка з протоколу №5 від 16.08.2018, - протокол №7 від 26.06.2018, - наказ про призначення генерального директора, - протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 26.08.2020 року повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У повній відповідності до вимог вищезазначеного Закону Службою автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) проводиться закупівля за предметом «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (надалі за текстом – Закупівля), в тому числі шляхом дотримання визначеної Законом процедури укладення договору з учасником, який визначений переможцем процедури Закупівлі. Так, Протоколом №4/98/2020 від 14.07.2020 року переможцем Закупівлі визначено ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» та 15.07.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про це. Також 15.07.2020 року електронною системою закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір з переможцем Закупівлі ТОВ «ІК-ПРОЕКТ». Вказаний алгоритм дій у повному обсязі узгоджується з приписами ч.1 та ч.2 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі». В свою чергу – ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентовано право Замовника на продовження строку укладення договору до 60 днів за наявності обґрунтованої необхідності. При цьому, норми Закону України «Про публічні закупівлі» не визначають переліку підстав, за наявності саме яких продовження строку на укладення договору буде вважатися обґрунтованим. Вказане поняття є оціночним для кожної ситуації окремо та повноваження на оцінку обґрунтованості підстав законодавцем надано замовникам закупівель. Враховуючи викладене та чітко керуючись диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», Протоколом Замовника №6/98/2020 від 03.08.2020 року продовжено строк укладення договору з переможцем Закупівлі до 60 днів. В даному протоколі чітко наведено обґрунтування підстав, за наявності яких Замовником прийнято рішення про продовження строку укладення договору. Інформація щодо змісту обґрунтованих підстав для прийняття рішення про продовження строку укладення договору та процедури прийняття цього рішення надана Держаудитслужбі раніше у відповіді від 20.08.2020 року. Додатково звертаємо увагу Держаудитслужби на: - норму ч.7 ст.179 Господарського кодексу України, відповідно до якої господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів; - норму ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, до даних правовідносин Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним законом в порівняні з Господарським кодексом України та регламентує порядок укладання договорів, джерелом фінансування яких є бюджетні кошти. Прийняття рішення Замовником про продовження строку укладення договору до 60 днів у повному обсязі узгоджується як з вимогами Господарського кодексу України, так і з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогу Держаудитслужби надати протокол узгодження розбіжностей, листи, телеграми тощо, як єдину підставу для обґрунтування необхідності продовжити строк укладення договору, вважаємо такою, що не базується на нормах діючого законодавства.
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 26.08.2020 року повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У повній відповідності до вимог вищезазначеного Закону Службою автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) проводиться закупівля за предметом «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (надалі за текстом – Закупівля), в тому числі шляхом дотримання визначеної Законом процедури укладення договору з учасником, який визначений переможцем процедури Закупівлі. Так, Протоколом №4/98/2020 від 14.07.2020 року переможцем Закупівлі визначено ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» та 15.07.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про це. Також 15.07.2020 року електронною системою закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір з переможцем Закупівлі ТОВ «ІК-ПРОЕКТ». Вказаний алгоритм дій у повному обсязі узгоджується з приписами ч.1 та ч.2 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі». В свою чергу – ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентовано право Замовника на продовження строку укладення договору до 60 днів за наявності обґрунтованої необхідності. При цьому, норми Закону України «Про публічні закупівлі» не визначають переліку підстав, за наявності саме яких продовження строку на укладення договору буде вважатися обґрунтованим. Вказане поняття є оціночним для кожної ситуації окремо та повноваження на оцінку обґрунтованості підстав законодавцем надано замовникам закупівель. Враховуючи викладене та чітко керуючись диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», Протоколом Замовника №6/98/2020 від 03.08.2020 року продовжено строк укладення договору з переможцем Закупівлі до 60 днів. В даному протоколі чітко наведено обґрунтування підстав, за наявності яких Замовником прийнято рішення про продовження строку укладення договору. Інформація щодо змісту обґрунтованих підстав для прийняття рішення про продовження строку укладення договору та процедури прийняття цього рішення надана Держаудитслужбі раніше у відповіді від 20.08.2020 року. Додатково звертаємо увагу Держаудитслужби на: - норму ч.7 ст.179 Господарського кодексу України, відповідно до якої господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів; - норму ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, до даних правовідносин Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним законом в порівняні з Господарським кодексом України та регламентує порядок укладання договорів, джерелом фінансування яких є бюджетні кошти. Прийняття рішення Замовником про продовження строку укладення договору до 60 днів у повному обсязі узгоджується як з вимогами Господарського кодексу України, так і з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогу Держаудитслужби надати протокол узгодження розбіжностей, листи, телеграми тощо, як єдину підставу для обґрунтування необхідності продовжити строк укладення договору, вважаємо такою, що не базується на нормах діючого законодавства.
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (UA-2020-05-29-005565-b) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) з огляду на наступне. Відповідно до п.1 додатку №1 до документації, в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку автомобіль, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог дорожніх норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно діючих нормативно-правових актів України ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1, Зміна №2., ліцензійна програма АВК-5 в актуальній версії. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає документи на повірку (колібрування) цього обладнання (у разі, коли вимогами чинного законодавства України передбачено їх складання). Зазначене стосується як власного, так і залученого обладнання. Слід зазначити, що Замовником в тендерній документації не визначено конкретний перелік обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог дорожніх норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт, також в тендерна документація не містить вимоги, що в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку все обладнання згідно діючих нормативно-правових актів України ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1, Зміна №2. Також в тендерній документації Замовник не вимагав документи на повірку (колібрування) всього обладнання (у разі, коли вимогами чинного законодавства України передбачено їх складання). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ІК ПРОЕКТ»,могла не містити інформацію про наявність поштовхоміра чи профілометра. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про теодоліт для проведення орієнтовної оцінки стану робіт з метою визначення подальшої необхідності безпосередньої перевірки параметрів споруд або їх складових. Така робота не потребує складання актів (протоколів, висновків тощо) щодо: «…визначення параметрів будівель, споруд і території забудови», а відтак не відноситься до законодавчо-регульованої сфери метрології відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII. Зазначене обладнання не потребує обов’язкової повірки відповідно до чинного законодавства. Разом з тим, обладнання пройшло перевірку на коліматорному стенді для повірки нівелірів та теодолітів ТОВ «ВЦ «Геосервіс Україна», який пройшов сертифікацію ДП «УКМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (https://geo-service.com.ua/dokumenty/). Слід зазначити, що Учасником, на вимогу тендерної документації щодо залучення випробувальної лабораторії, в складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг № 542-20 від 05 червня 2020 року укладений з Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна». Акредитоване Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» за буде надавати послуги у галузі дорожнього будівництва власними силами із залученням власного обладнання з урахуванням державних будівельних норм. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Статут, відсутність інформації щодо коду доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу, розцінена Замовником як формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, так як Замовник міг отримати та отримав всю необхідну інформацію із наданого в складі тендерної пропозиції Статуту. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, визначив переможцем тендерну пропозицію Учасника.