0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 301 200.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 серп. 16:47
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-22-001025-b. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Моніторингом питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пунктах 1 та 3 додатку 2 до тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Замовник звертає увагу, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною третьою вказаної вище статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так замовник в додатку 2 до тендерної документації вказав декілька кваліфікаційних критеріїв та іншу інформацію, яку може містити тендерна документація відповідно до положень Закону. Крім того твердження «Таким чином, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», яке присутнє в тому ж пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу спростовує наявність в діях замовника порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПМК-8» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження можливості виконання робіт, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації), учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, згідно з Таблицею 1.1, про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) та документальним підтвердженням. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» відсутня довідка, яка заповнюється згідно з таблицею 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації». Замовник звертає увагу, що підпункт 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації містить ряд вимог, які передбачені з метою виключення дискримінації учасників. Так для учасників, які не мають власного чи орендованого асфальтобетонного заводу передбачена наступна вимога: «У разі якщо учасник для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний договір з виробником асфальтобетону; - інформаційну довідку складену в довільній формі із зазначенням виду асфальтобетону (по типах та марках)». Тобто зі змісту підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації вбачається, що учасники які не мають власного чи орендованого асфальтобетонного заводу не зобов’язані подавати інформаційну довідку згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель), саме тому такий документ у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-8» відсутній. Натомість, оскільки ТОВ «ПМК-8» для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників у складі тендерної пропозиції останнього містяться договір 2020/П/117 від 20.07.2020 року за яким ТОВ «ПМК-8» відбудиться, зокрема, постачання асфальтобетонних сумішей та інформаційну довідку №328/2 від 31.07.2020 року формі із зазначенням виду асфальтобетону (по типах та марках). Таким чином в діях замовника відсутні будь-які порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «ПМК-8» повністю відповідає вимогам тендерної документації. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Крім того, згідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції учасник повинен надати виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують приймання виконаних робіт. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» надано договір про виконання робіт від 10.07.2019 № 10-07/19, пунктом 1.2 якого зазначено, що договірна ціна та календарний графік робіт є його невід’ємною частиною. Пунктом 4.2 договору від 10.07.2019 № 10-07/19 зазначено, що план фінансування робіт також є його невід’ємною частиною. Проте, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» зазначений договір надано без календарного графіку та плану фінансування робіт, що є його невід’ємними частинами. Отже, можливість з ним ознайомитись у повній мірі, під час розгляду тендерних пропозицій відсутня. Таким чином, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору». Замовник повідомляє, що тендерна документація містить вимогу надання лише аналогічного договору та актів (акту) приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують приймання виконаних робіт. Окремих вимог, щодо надання аналогічного договору в повному обсязі або з невід’ємними додатками/додатками замовник не встановлював. Зважаючи на викладене у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» міститься договір про виконання робіт від 10.07.2019 № 10-07/19 та відповідний акт приймання виконаних будівельних робіт. Замовником перевірено вказані документи та встановлено повне виконання наданого аналогічного договору, а від так підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Також, тендерною документацією, пунктом 1 розділу ІІІ сторінка 5, передбачено надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» файлом «Реєстр№4.pdf» надано рішення засновника від 04.09.2019 №09-03, в якому наявні персональні дані Жукова Дмитра Сергійовича. Проте, лист-згода на обробку персональних даних від Жукова Д.С., у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» відсутній, що не відповідає вимогам тендерної документації». Замовник звертає увагу, що рішення засновника від 04.09.2019 №09-03, яке надано ТОВ «Пересувна механізована колона-8» тендерною документацією не вимагалось. ТОВ «Пересувна механізована колона-8» на власний розсуд надало вказаний документ скориставшись положенням п.1.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Окрім документів, що входять до складу тендерної пропозиції, учасник за бажанням може додатково надати інші документи». Зважаючи на викладене вказаний документ не є складовою тендерної пропозиції та вимоги встановлені тендерною документацією на нього не поширюються. Крім того ч. 5 ст. 17 Закону вказує, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Лист-згода на обробку персональних даних від Жукова Д.С. міститься у формі відкритих даних в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-27-002324-b. Таким чином в діях замовника відсутні будь-які порушення Закону України «Про публічні закупівлі».