0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 559 864.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 вер. 14:31
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Щодо відсутності в тендерній документації електронної пошти, повідомляємо, що зазначена інформація передбачена в оголошенні, до якого замовником долучено тендерну документацію. А отже, приймаючи участь у зазначеній закупівлі, учасник, без жодних проблем має можливість ознайомитись із даною інформацією. Щодо терміну дії пропозиції, повідомляємо, що ст. 22 Закону, передбачено саме термін дії пропозиції учасника, та зазначений термін передбачено, в порядку чинного законодавства, а саме, не менше 90 днів, від кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Термін дії електронної банківської гарантії, Замовник встановлює самостійно. Чинним законодавством не передбачено, від якої події має відштовхуватись Замовник при встановленні такого терміну саме в забезпеченні тендерної пропозиції. Щодо надання документів учасником-переможцем, в порядку ст. 17 Закону, зазначаємо, що учасник має керуватись вимогами, встановленими у тендерній документації. Відповідно, до п.5, розділу ІІІ тендерної документації, замовником вимагається в учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки, передбаченої додатком №4 до тенерної документації. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Окремо повідомляємо, що в порядку п.5, ст. 17 Закону передбачено, що, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно, інформація за пунктами, на яку посилається ДАСУ, знаходиться у відкритому доступі, та перевіряється замовником самостійно. Аналогічної позиції дотримується МЕРТУ у своїх роз’ясненням 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року, та 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 року. Щодо довідки із департаменту МВС, яку було долучено учасником, повідомляємо, що тендерною документацією не передбачено, в якій формі зазначений документ має бути подано, більше того, не вимагається подання зазначеного документа, в формі електронного документа із накладеними електронними підписами/печатками. Учасником подано кольоровий відсканований оригінал документу, який відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, повідомляємо, що підстав відхилення пропозиції учасника немає, так як учасником дотримано всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Більше того, відсутні підстави, щодо звернення Замовником за поверненням тендерного забезпечення.