0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
223 684 617.60 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 вер. 09:30
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 160 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, а саме закупівлю оголошену замовником та порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-03-007478-а. За результатами проведення Північним офісом Держаудитслужби з 22.09.2020 р. по 13.10.2020 р. моніторингу закупівлі № UA-2020-07-03-007478-a, 16.10.2020 р. було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі з переліком виявлених порушень, а саме: 1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі 3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.) У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо наступне: 1) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби Переможцем не надано завірених копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів (у разі якщо технічні паспорти не передбачено), чим не виконано умову пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а окремі сторінки паспорту не можуть вважатися реєстраційними документами. Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції Переможця (ТОВ «І.Б.К. Девелопмент») міститься довідка від 10.08.2020 № 796, у пункті 39 якої зазначено про кран баштовий, який буде використовуватися згідно з договором про надання послуг від 12.08.2020 р. № 010820. Наданий Переможцем файл «1.3. Договора оренди техніки» містить на сторінках 26-28 паспорт баштового крану, в якому зазначено відомості про реєстрацію, виробника, тип, рік виготовлення, призначення, максимальну вантажопідйомність та інші технічні характеристики механізму, які цілком задовільняють Замовника та дозволяють зробити висновок про можливість використання даної техніки під час виконання робіт. Таким чином, у діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 2) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, оскільки не надав документального підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації) на 4 осіб: Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М., що є порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що відповідно до п. 2.2 додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен був надати документальне підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці про наявність інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації). Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» 08.10.2020 р. було розміщено pdf-файл «Документи про освіту», в якому міститься документальне підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу. На підставі роз’яснення керівництва компанії, на підприємстві, згідно внутрішніх документів, до інженерно-технічних працівників (ІТП) належить категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом, а саме: керівник, головні фахівці, начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін. підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та ін. працівники, які здійснюють технічне керівництво виробничим процесом. Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М. не належать за посадами до ІТП, так як згідно своїх посад не можуть мати кваліфікаційні сертифікати технічних спеціалістів, а обліковуються як працівники адміністративного апарату управління. Отже, учасник виконав вимогу тендерної документації, а в діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. 3) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII, а саме щодо несвоєчасного надання відповіді на вимогу № UA-2020-07-03-007478-a.a2, повідомляємо, що Замовником було надано відповідь вчасно, у формі розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої Протоколом № 130 від 28 липня 2020 року, а також файлів «Перелік змін» та «Перелік змін будівництво школи». Отже, відповідь на вимогу була надана вчасно. Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону. 4) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, а саме відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що оголошення формується автоматично системою, має визначену форму і визначені поля для заповнення. Відповідно до технічних можливостей електронного майданчику, на якому працює Великоолександрівська сільська рада, поле для внесення інформації відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, відсутнє. Замовник з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» інформацію про мову (мови), якою (якими) подаються тендерні пропозиції учасниками, передбачив у тендерній документації на закупівлю робіт «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування (Код ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)». Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. 5) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, а саме: повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. Звертаємо вашу увагу, що Великоолександрівською сільською радою в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей було зазначено, що виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону. 6) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що Замовником було надано Учаснику процедури закупівлі можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та розглянуто подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону. 7) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у частині невідхилення Замовником тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин. Повідомляємо, що тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону. 8) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Вважаємо таку позицію Північного офісу Держаудитслужби необгрунтованою, адже Замовником допущено до оцінки тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», які відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 32 Закону. Враховуючи викладене вище, усунення порушення, шляхом розірвання укладеного договору підряду від 07 жовтня 2020 року за №271 між Великоолександрівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «І.Б.К.Девелопмент» не вбачається за можливе, оскільки договір підряду укладений у відповідності з вимогами ст.41 Закону. В свою чергу ст.43 Закону передбачає вичерпний перелік підстав визнання нікчемним договору про закупівлю.