0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 350 558.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 вер. 15:38
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
З приводу запитання № 1 пояснюємо наступне: У файлі «Техніка С.В..pdf» наявні листи-згоди, власника дорожнього котка BOMAG BW141 AD-4 та автомобіля МАЗ 551605, від 03.08.2020 року, якими останній погоджується та не заперечує, щодо використання його автомобіля та котка за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт « з можливістю пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт …..». Отже, учасником та власником техніки досягнуто домовленості щодо пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт, у разі необхідності. Умови тендерної документації дотриманні. З приводу запитання № 2 повідомляємо: У тендерній пропозиції учасника наявний, в тому числі, акт приймання –передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 01.03.2020р. та атестат відповідності зареєстрований в Реєстрі №АВ.ВА.077-20 від 15.04.2020 року (файл «Техніка Трафік.pdf». У зазначених документах наявна вся необхідна інформація на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP. Поняття «в тому числі» не є вичерпним, тому наданих документів було достатньо для допуску учасника до аукціону.
З приводу запитання № 1 пояснюємо наступне: У файлі «Техніка С.В..pdf» наявні листи-згоди, власника дорожнього котка BOMAG BW141 AD-4 та автомобіля МАЗ 551605, від 03.08.2020 року, якими останній погоджується та не заперечує, щодо використання його автомобіля та котка за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт « з можливістю пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт …..». Отже, учасником та власником техніки досягнуто домовленості щодо пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт, у разі необхідності. Умови тендерної документації дотриманні. З приводу запитання № 2 повідомляємо: У тендерній пропозиції учасника наявний, в тому числі, акт приймання –передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 01.03.2020р. та атестат відповідності зареєстрований в Реєстрі №АВ.ВА.077-20 від 15.04.2020 року (файл «Техніка Трафік.pdf». У зазначених документах наявна вся необхідна інформація на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP. Поняття «в тому числі» не є вичерпним, тому наданих документів було достатньо для допуску учасника до аукціону.
Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 21.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b було оскаржено до суду. Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження. На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду. В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 26.10.2020 було відкрито провадження у справі 580/4711/20 за позовом Служби до Південного офісу Держаудитслужби з вимогою визнати незаконним та скасувати висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b.