0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
145 756 382.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 вер. 16:11
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Запит про надання пояснень від 08.10.2020 14:58 по моніторингу, пояснюємо наступне. У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-03-003742-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань: 1. Чому опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій що суперечить вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Пояснення: Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон),замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. 2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає до говір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Пояснення: Тендерна документація в повній мірі відповідає та не суперечить умовам частини шостої статті 33 Закону та частині четвертій статті 41 Закону, в якій зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Тобто, мова іде про неможливість зміни у договорі виключно ціни, що визначена найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону. Частина 4 ст.41 Закону не містить застережень, щодо зміни інших умов договору. 3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО_НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу Розділу 1.4. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Інформаційну довідку про наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Пояснення: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Інформація про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі Учасника міститься у Звіті про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік, а саме, у статтях «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», «Інші операційні доходи», «Інші доходи». Дохід підприємства вираховується шляхом додавання рядків 2000+2120+2240, та становить 1411387 тис.грн., що є більше ніж очікувана вартість закупівлі. Таким чином, документи, надані ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО_НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні. 4. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу III цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. Проте, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пояснення: Частиною 1 Розділу ІІІ тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у тому числі, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» на підтвердження даної інформації надано: лист-згоду, щодо погодження з усіма пунктами Додатку №3 ТД (вих. №5175-Т від 16.07.2020 р.) та Технічну специфікацію (Технічне завдання) на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км 176+000 – км 183+717, Черкаська область (вих. №5315-Т від 10.08.2020 р.). Таким чином, документи, надані ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
У відповідь на Запит про надання пояснень від 08.10.2020 14:58 по моніторингу, пояснюємо наступне. У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-03-003742-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань: 1. Чому опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій що суперечить вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Пояснення: Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон),замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. 2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає до говір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Пояснення: Тендерна документація в повній мірі відповідає та не суперечить умовам частини шостої статті 33 Закону та частині четвертій статті 41 Закону, в якій зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Тобто, мова іде про неможливість зміни у договорі виключно ціни, що визначена найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону. Частина 4 ст.41 Закону не містить застережень, щодо зміни інших умов договору. 3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО_НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу Розділу 1.4. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Інформаційну довідку про наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Пояснення: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Інформація про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі Учасника міститься у Звіті про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік, а саме, у статтях «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», «Інші операційні доходи», «Інші доходи». Дохід підприємства вираховується шляхом додавання рядків 2000+2120+2240, та становить 1411387 тис.грн., що є більше ніж очікувана вартість закупівлі. Таким чином, документи, надані ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО_НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні. 4. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу III цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. Проте, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пояснення: Частиною 1 Розділу ІІІ тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у тому числі, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» на підтвердження даної інформації надано: лист-згоду, щодо погодження з усіма пунктами Додатку №3 ТД (вих. №5175-Т від 16.07.2020 р.) та Технічну специфікацію (Технічне завдання) на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км 176+000 – км 183+717, Черкаська область (вих. №5315-Т від 10.08.2020 р.). Таким чином, документи, надані ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Аргументовані заперечення до висновку моніторингу. Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. З огляду на наведене, в діях Замовника відсутні порушення вимог п.9 ч.2 ст.21 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Інформація про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі Учасника міститься у Звіті про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік, а саме, у статтях «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», «Інші операційні доходи», «Інші доходи». Дохід підприємства вираховується шляхом додавання рядків 2000+2120+2240, та становить 1411387 тис.грн., що є більше ніж очікувана вартість закупівлі. Таким чином, документи, надані ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні. З огляду на наведене, в діях Замовника відсутні порушення вимог п.2 ч.1 ст.31 Закону.