0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
381 190 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 вер. 14:24
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне. Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3. Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей», отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".
Розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне. Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3. Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей», отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".
Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 05.11.2020 року.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року 1. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 11 000 000,00 грн. Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та поля для внесення інформації відсутні та в системі не реалізовані. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, нами як замовником було внесено всю інформацію, яка технічно можлива та доводи наведені у висновку є необґрунтованими та надуманими. 2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій. Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 Тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, умовами тендерної документації у повному розмірі виконано вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 Додатку 6 зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» У своєму висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зазначає про можливу неузгодженість інформації, зазначеної у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та пункту 2 додатку 6 «Гарантійний лист» тендерної документації, учасник має погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак дане твердження про неузгодженість пункту 4.1 та п. 2 Додатку 6 є хибним, так як відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій та кінцевий термін подання тендерних пропозицій є тотожним поняттям, так як тендерні пропозиції розкриваються у день і час закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, а тому доводи про наявність можливих невідповідностей у тендерній документації немає. 3. Щодо мови та документів пропозиції . Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації: «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3». Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей, отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ". 4. Щодо п. 3.2 Договору та підпункту 2 пункту 4.1 розділу VI Тендерної документації Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. У тексті договору та тендерній документації включено п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», однак цей пункт не використовувався при виконанні договірних відносин та використовуватись не буде. Окрім цього у висновку так і не встановлено порушенням якої правової норми або невідповідністю чого є зазначене. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року в судовому порядку. Додатково зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, зокрема, й Господарського та Цивільного кодексів України, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання. Положення статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», якими керувався орган моніторингу у пункті 3 констатуючої частини Висновку, не передбачають правової підстави для розірвання договору, який укладений у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України, згідно вимоги органу державного фінансового котролю, що здійснює моніторинг закупівель.