0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 090 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 жовт. 17:10
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерний комітет КП «Благоустій» уважно розглянув та опрацював Висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.10.2020 щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), повідомляємо наступне. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»). Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. А На момент подання оголошення про закупівлю № UA-2020-08-19-000975-b, не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації. Також на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель. Зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому до технічної реалізації в електронній системі закупівель Prozorro необхідних пунктів замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі. Також щодо порушення вимог пункту 4 розділу І Порядку № 708 повідомляємо, що у Статті 19 Закону України "Про автомобільні дороги" "Основні обов'язки органів місцевого самоврядування щодо управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів " визначено обов'язки та повноваження органів місцевого самоврядування: Основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: 1) забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; 2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами. Відповідно за Закону України "Про автомобільні дороги" галузеві будівельні норми стосуються автомобільних доріг загального користування. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів не належать до автомобільних доріг загального користування, у зв'язку з цим при формуванні тендерної документації та при визначені вимог щодо формування ціни закупівлі Замовником були застосовані норми та посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Вимога щодо застосування Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не можуть бути застосовані в даному випадку, так як вони стосуються автомобільних доріг загального користування, а дана закупівля здійснюється по вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» містить наступний код, який передбачає капітальний ремонт та реставрацію доріг: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги вищевикладені пояснення.