0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 677 799.60 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 жовт. 15:41
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Державним підприємством «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 20.11.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-30-001512-c).
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з вищевикладеним Замовник надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р.: 1. Замовником під час оголошення процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c повністю дотримані вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, зокрема оголошення містить інформацію про те ще Замовником вимагаєтеся забезпечення тендерної пропозиції та зазначена необхідна інформація щодо його розміру, виду та умов надання шляхом заповнення всіх передбачених на авторизованому майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель граф. 2. Замовником під час проведення закупівлі жодним чином не порушено норм частини 8 статті 12 Закону оскільки вся інформація, що вимагалася до подання Замовником, було розміщена Учасниками в електронному вигляді через авторизовані майданчики Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, розгляд та оцінка пропозицій Учасників відбувалися виключно на підставі інформації поданих Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій. Вимога тендерної документації щодо надання частини кошторисної документації у паперову вигляді Замовнику, ніяким чином не порушує принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, є сталою практикою під час укладання підрядних договорів, оскільки має відношення лише до процесу оформлення договору за результатом результатам проведення закупівлі, який, в свою чергу, підписується у паперову вигляді. 3. Тендерною документацією передбачено вимогу, що учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Учасником ТОВ «Данко» у повній відповідності до вимог Закону та тендерної документації (зокрема п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») під час подання тендерної пропозиції 17.08.2020 було завантажено кошторисну частину тендерної пропозиції. В той же час для дотримання вимог частини 1 статті 28 Закону, під час завантаження тендерної пропозиції файл «ком частина.rar» був визначений таким, який містить інформацію про ціну. З урахуванням цього файл «ком частина.rar» який містить інформацію про ціну не був розкритий (оприлюднений) до часу закінчення електронного аукціону 16.09.2020, що можливо перевірити на електронному майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, оскільки процедура була оприлюднена відповідно до частини третьої статті 10 Закону, Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну, що повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Виходячи з цього Змовник не мав жодних підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко». 4. Враховуючи інформацію надану в попередньому пункті, Замовник не мав жодних підстав для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c. Враховуючи наведені у запереченні до висновку факти, вважаємо вимогу розірвати договір за результатами процедури з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України такою що суперечить чинному законодавству.